Wizendraw Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg prøvde akkurat å søke på "skjæring" på casemod-forumet. Det kom opp ca. 10 tråder med spm som "hvordan skjære i kabinett" osv.. Derfor tenkte jeg at det sikkert hadde vært lurt om noen lagde en slags guide til nettopp det, så kunne moderator lage sticky... For ordens skyld; det kunne ikke bli meg - jeg kan'ke dritten om noe annet enn stikksag jeg ### Topic redigert av moderator. Vi trenger ikke SMS-språk på forumet. ### Endret 7. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ikke missforstå meg.. men hvor vanskelig kan det være ? (hvis flere ønsker det kan jeg sikkert lage en liten guide med forskjellige verktøy) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Gjør det så blir vi ferdig med det.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 At det er så mange topics med spørsmål om verktøy til casemodding vil vel jeg da tolke som at det er flere Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 At det er så mange topics med spørsmål om verktøy til casemodding vil vel jeg da tolke som at det er flere word Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan da ikke være så vanskelig og lage en guide med dette, det er jo hovedsaglig dremmel og stikksag det er snakk om Diablito2k: jeg foreslår at du lager en jeg (jeg har ikke tid, eksamen om 2 dager!! Naturfag) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg har også eksamen, om 4 dager elns, men jeg vet ikke hva jeg skal lese på skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) jeSS Har selv bommet med ett chiefttech pga. jeg fant ut jeg ikke kunne skjære i kabinett skikkelig. Vannkjølingsprosjektet skrinlagt i over ett år. Ett skjermkort ødelagt og ett kabinett. kabbis+frakt = 1k skjermis+frakt = 2,2k Håper du kan bruke det som folk flest har av verktøy i guiden. altså ikke noe laserskjæring til 40 000. (?) eksamen_ glhf Endret 7. juni 2004 av genesis Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) hehe takk.. synd det med hw'en tenkte jeg skulle vise med stikksag, dremmel og metallsaks (kanskje jeg finner på noe mer det blir bare noen små vifte hull, men det viser åssen du skal gjøre det Endret 7. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ville gjerne sett laser shiten.. Morosomt kanskje? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tenkte liksom på en litt fyldig guide, sånn at de fleste "vanlige" verktøy er representert... (dremel, stikksag, drill [ikke minst]) I tillegg bør det kanskje være med noen tips om åssen man bruker de forskjellige verktøyene... Vet om flere som har fått problemer med stygge hull fordi de har borra en "start" til stikksaga midt på den linja de skal skjære ut... (bare et eksempel, om noen skjønte det ) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 skal se hva jeg får til... evt så er det jo bare å spørre, så skal jeg svare ut i fra det jeg vet Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg skulle likt å sett en guid til å lage ett 80x80mm vifte hull i kabinett ! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tar meg den frihet å linke til Ho-Man sin side Her En helt enkel guide til å skjære i kabinett. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) han viser ikke så mye om hvordan man gjør det.. og det er kun med stikk sag da Endret 7. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 vis man skal lage ett 80x80mm vifte hull ! hvilke mål bruker man ? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) jeg bruker 80mm, men selve bladet er 76mm elns.. så hvis du lager et hull som er 76mm i diameter burde det funke bra Endret 7. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Skjære i kabinett: Masker med frysertape: hindre lakk skader. Marker hvor du skal skjære. Gjerne litt tykk tusj så det er lett å se. Borr bull Bruk Stikksag (fint blad) eller Hullborr. Endret 7. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) hadde vært kjekt med en sånn guide! btw hvor kan jeg finne "frysertape"? Endret 7. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå