Hutsefluts Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) jeg trenger en kabinett vifte, men har ikke peiling. tenkte jeg skulle bare gå inn på komplett og bestille en, men neida.. der var det nok vifter til å kjøle ned huset mitt.. hva skal jeg velge, og til hvilken pris? jeg vil ikke ha noe billig skrap, men jeg vil heller ikke bruke hele lønna mi på det. ### Topic redigert av moderator ### Endret 9. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hvordan kabinett har du? 80mm eller 120mm viftefester? Papst 80mm Papst 120mm To stk av en av de duger... Endret 7. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 for det første så er de linkene helt like men uansett.. hvordan ser jeg det? er det hvor brei den feste greia er på tvers? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 for det første så er de linkene helt like men uansett.. hvordan ser jeg det? er det hvor brei den feste greia er på tvers? Hvor lang den er på tvers og på langs, viftene er 80x80mm eller 120x120mm. Fikset på linkene nå... Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 oki, takk. men hvordan er det med strøm da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Viftene kan kobles til 3pin vifteontakt på hovedkort, eller direkte til PSU via en 3pin-4pin-drev omformerkabel som følger med. Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 okei, da er saken biff.. det er bare å bestille, så fort jeg får tak i en linjal. takk:) Lenke til kommentar
kz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvor lang den er på tvers og på langs, viftene er 80x80mm eller 120x120mm. Målte i mitt kabinett, og der er det 92mm... Er dette ein ukurant dimensjon siden det fins så lite utvalg? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg selv har kjøpt Titan-vifter... Funker utmerket, men sikkert ikke fullt så stillegående som Papst-vifter.. Men jeg hadde rett og slett ikke råd til Papst (200 kr pr stk vs 100 kr pr stk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå