SvenG Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kom over noe jeg mener må være en helt ny nettbutikk; www.efast.no Noen som har noen form for erfaringer med denne? Synes selv løsningen ser veldig bruker-vennlig ut. Lenke til kommentar
kjela9 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 eFast™ er relativt ny i det norske markedet. Du er hjertelig velkommen til å prøve oss! Mvh Kjell, eFast™ :!: Lenke til kommentar
Feyd Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har prøvd og ordet FAST i navnet syns jeg ikke passer. Andre butikker: Komplett, Netshop, MPX, Flexi, Microplex, var mye raskere i behandlingen av bestillingen. Varen ble bestillt mandag, men ikke sendt fra lager før torsdag morgen...syns det er litt tregt. Feyd Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har nå ventet i 8 dager på at de skulle sende meg et shure ec2 headset, da jeg kjøpte den forrige torsdag (02.12.04) var det 32 på lager. Jeg sendte mail til dem på onsdag for å høre hvordan det lå an. Men har ikke fått noe svar Lenke til kommentar
efast Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Grunnen til at dette tok tid var at vi måtte få bekreftet ordren. Innehaveren av kredittkortet som ble brukt samsvarte ikke med leveringsinfo. Vi beklager at du synes dette tok for lang tid. Samtidig ber vi om forståelse for at vi prioriterer sikkerhet høyt. God jul ! Mvh Kundeservice EFAST Lenke til kommentar
oyster Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte en bærbar fra efast. Best pris, svært god service og kjapp oppfølging, og ikke minst fikk jeg varen på døren 22 timer etter bestilling. Anbefales ihvertfall utfra denne opplevelsen. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4141152 Virker som om eFAST har hatt en veldig dårlig start. Endret 10. mai 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå