Windoge Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Når jeg trykker "Slett hele orderen", så står den fortsatt som en "Open ordre". Hva skjer? Endret 7. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Ringe komplett? Har ikke mulighet til å ringe de før i ettermiddag, og det hadde vært kjekt å gjøre det før de får inn det eventuelle skjermkortet de ikke har på lager nå. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvorfor i alle dager sender du ikke en mail til Komplett isteden for å spørre forumet om saken? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hvorfor i alle dager sender du ikke en mail til Komplett isteden for å spørre forumet om saken? Komplett kontaktet meg privat via forumet. Da løses det nok. Lurer bare på om det var fler som hadde hatt samme problem. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tar et par minutter før ordren blir bekreftet slettet fra Kompletts side. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tar et par minutter før ordren blir bekreftet slettet fra Kompletts side. Mulig det. Men nå har det gått 3 timer siden Komplett sa den ble slettet fra kontoen, og der er der fortsatt. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tar et par minutter før ordren blir bekreftet slettet fra Kompletts side. Mulig det. Men nå har det gått 3 timer siden Komplett sa den ble slettet fra kontoen, og der er der fortsatt. Sende mail? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå