Marius_EV Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det lite smart å feste hk skruene direkte i treet siden dette ikke leder bort statisk elektrisitet? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 antistatisk leder strøm som fører til kortsluttning. Er det statisk kan det gi litt strøm til hk som ødelegger det. Uansett bør du bruke avstandsskruer. Har du ett atx kabinett? Skjer av den delen som er festa til hk og bruk den. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Tenkte å skru avstandsskruende direkte i treet. Kan jo koble dem i sammen og legge en metallplate i bunn av kabinettet. Endret 7. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ok. ja og koble jord fra psu til den kanskje. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Vet ikke hvor nødvendig det er siden Jord i psu også er koblet til Psu chassiet. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 men blir det noen worklog da? eller bilder? jeg og lager kabinett i tre nå og kunne vert fint å se hvordan andre gjør det. http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?t=130 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Har planen klar, men da delene var skåret ut fant jeg ut at materialet var alt for tykt, så jeg skrur det i sammen og bruker det som en prøve. Så blir sikkert det andre forsøket mye bedre. Jeg tror jeg kommer til å lage en worklog, men er ikke helt sikker enda Ide'en din er nesten lik en ide jeg hadde for en stund tilbake.Sykt dårlig paint tegning Endret 7. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 men blir det noen worklog da? eller bilder? jeg og lager kabinett i tre nå og kunne vert fint å se hvordan andre gjør det. http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?t=130 Du må bygge tastaturet ditt inn i den, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå