pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei! Trenger ei pumpe som skal pumpe vannet rundt i pcen. Den må ha 12mm utgang og må koste under eller 150,- Noen som vet om en? Den må også passe nedi ei 0,5l cola flaske Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Skal du stappe pumpa nedi tuten på flaska har du et problem. Tviler på at så små pumper som egner seg kan kjøpes for 150,- En tradisjonell dykkpumpe for små akvarier kan du vel få ny for 250,- Hadde en stund en slik i en plastboks til 10,- Se her:Pumpe og her:Tank Denne pumpen er 6cm lang, 4,5 bred og 5 høy. Skal du absolutt bruke Colaflaske må du nok ha en pumpe som er montert utvendig. Andre har sikkert noen forslag der... Endret 7. juni 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 nice tank OogaBooga pcgutten: netconnection -> vannkjøling -> pumper -> Hydor L20. som er den billigste vannkjølings pumpa du finner... Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nice Diablito2k? Ikke akkurat det nei. Men enkel, billig og god nok. Slikt som pcgutten liker det, kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Men enkel, billig og god nok. ergo, nice Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Ok... Har sett en på biltema en hvit, men den er såpass liten jeg kanskje kan fikse litt på tanken. Men er den noe tess? Husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg hadde ei hydor L20 , den gikk fort i stykker hos meg 1mnd eller noe sånt... men ytelsen var utrolig bra har nå ei eheim 1046, skulla kansje ha kjøpt eheim1048 da 1046 bare pumper 300L/t men akkurat nå ligger jeg på 25grader idle Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 HVor mye kosta pumpa på biltema? Kan altids kjøpe den visst den er billig nok Og se om den blir ødelagt eller ikke.. Kan vært du som kjørte på for stor srtyrke kanskje? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ok... Har sett en på biltema en hvit, men den er såpass liten jeg kanskje kan fikse litt på tanken. Men er den noe tess? Husker ikke hva den heter IKKE kjøp pumpe på biltema eller clas... du må ha i akvariepumpe som er laget får å gå konstant.... de pumpene fra bil eller clas er dårlig kvalitet, bråker og er IKKE laget får å gå konstant..... jeg har også Hydor L20 og den har stått på nå i noen mnd. uten noe som helst kluss. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hvor mye koster ei akvaripumpe da? Noen som vet om en billig liten? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 for fjerde f***** gang.. HYDOR L20 er den billigste du får tak i... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har samme pumpe som deg OogaBooga, men jeg kjøpte den i tank for vannkjøling: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...MP220E&toc=5440 Den funker helt fint, ikke noe galt så lenge, men tanken lekker om jeg snur den opp ned, det har de jo også innformert om på siden.. du kan jo tette den selv også da.. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg spørr om noen vet om en liten pumpe som selges i en dyrebutikk? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 det må du gå å spørre din nærmeste dyre butikk om.. det varierer STORT hva de har og ikke har Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Har ei pumpe, men den går på 24v og pumpa litt treigt når jeg prøvde den netopp.. Men jeg for se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå