Epixx Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har nå skrapt sammen en del deler.. Ett asus HK (ATX) med en amd xp 1900+ og litt div. SD-ram. Eneste jeg mangler, er ett kabinett, og siden jeg er ganske så blakk er jeg ute etter noen smarte ideer etter hva jeg kan modde dette her inn i (bokser, div annlegg osv) og gjerne en link til tidligere utførelser. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kjøp deg en aluminium verktøykoffert på Europris eller no, fin å bygge PC i. Lett å bygge selv av sponplater eller kryssfiner, har gjort det selv. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Verktøys kofferten fra europris bør stå ute til lufting et par dager. Endret 7. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg ville anbefalt en såkalt liestol-box hørt rykter om at det er ett veldig bra server kabinett..specal disigned linux stickers på det også... eller forsåvet en verktøykasse fra europris eller chlasern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå