Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var bare en pingledrage. Det er ufattelig mange timer gameplay, fordi det er cirka 20 monstre for hver meter du går. Etter ca. 14 timers gameplay er jeg nå lvl 28, og i statistikken har jeg drept over 4000 monstre av alle størrelser. Helt sinnssvakt. Og jeg ser ingen grunn til at max level er 100, det eneste man gjør er jo bare å legge til et par poenger på statsene sine, ingen grunn til at det skal plutselig stoppe etter level 100, og er på kapittel 3 i mainquesten. Har selvsagt blitt avspora utallige ganger av sidequests da.

Litt snodig at man plutselig får "Quest completed" i loggen når man bare lusker rundt i skogen, sjekker loggen, så står det "The mayor of <town> requests your help removing some thieves that's been harassing the citizens. Quest Completed" bare fordi du bumpa borti dem når du utforska skogen. Selv om du aldri har vært i nevnte by..bare å spore opp denne mayoren og hente rewarden sin da.

En gang hadde jeg 4 damer hengende på slep i timevis, rota meg ned i en dungeon der det var 4 damer jeg befridde, og de fulgte etter meg.

Sto i loggen plutselig at en eller anna ba meg om å "rescue our maidens", men ikke hvem det var eller hvor han var. Så jeg rota rundt i den gigantiske byen med disse damene på slep og leta etter fyren som skulle fullføre oppdraget (som jeg aldri fikk in the first place)..

Nå er jeg i et område langt oppe i nord (fjellene), der er det store Ice Giants overalt, cirka. 10 på hver skjerm. Og jeg er helt tom for healing potions, og det er dødslangt å gå for å kunne teleportere ut til en by og kjøpe nye. Kan ta kanskje 4-5 giants i slengen, så må jeg springe en safe plass og regenerere hitpoints i 10 minutter..så drepe noen til..blir rett og slett dødstraurig etterhvert med alle disse monstrene. Altfor mange av dem. Særlig de irriterende små goblinene som dør etter 2 slag uansett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

levelcapen er like over 200 leste jeg på forumet til sacred.. De damene redda jeg i natt også :D level 11 nå, men spiller bare co-op med bruttern, og det blir som regel bare et par timer etter 12.

Vi spiller med patch 1.5, er utallige bugs, men spillet er bra uansett, synd at man må lage ny chars når level 1.7 kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...