smeboe Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Best å skaffe seg smertestillende da, altså. Vel, jeg står fremdeles på ovennevnte søvnmetoder. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er ikke så rart man ikke får sove hvis man ikke beveger seg hele dagen. Trening er mitt råd. Skikkelig trening. Er veldig godt for kroppen, man blir i bedre humør og man sover veldig godt. (Altfor godt faktisk, vanskelig å stå opp). Man må få ut all energien man tar inn i løpet av dagen, vettu. En jobb/skole der man sitter på en stol hele dagen, for så å komme hjem å gjøre akkurat det samme sier jo seg selv at man ennå har energi tilgode. Selvom man kan virke sliten og lei så gjør treningen utrolig godt. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Ja.. får vel bli litt mer aktiv Så da har jeg to ting (av alle de eminente rådene) jeg skal forsøke først. Av med pc'en og ut å gå.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Problemet er jo at et døgn er altfor kort! 24 timer holder ikke. Jeg liker å ha ca 12 timer søvn. Men jeg klarer ikke å søvne igjen 12 timer senere, nærmere 20 timer senere. Så hvis et døgn hadde vært på 32 timer, da hadde alt hvert perfekt for meg! Noen enige her eller? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Legg deg når du er trøtt og ikke når foreldrene dine sier det . Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 haha, de bestemmer ikke mye over mine leggetider gitt... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tren høyre armen opptil flere ganger helt det ikke kommer ut så mye mer, da garanterer jeg deg at du får deg en god søvn. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg får heller aldri sove når jeg legger meg.. Hadde bestemt meg for å slå av dataen klokka ni igår men det ble klokka tolv og lå våken i senga mi til minst ett selv om jeg var drittrøtt. Får aldri sove når jeg er drittrøtt, selv om jeg vet at det er veldig få timer til jeg skal på skolen jaja, jeg har ihvertfall ferie snart da Lenke til kommentar
bobby_ewing Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tror nok problemet ligger i at altfor mange av oss sitter foran en data skjerm altfor mye! Det er ihvertfall min teori på at jeg sliter med å få sove! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm.. har merka dem siste dagan att i har begynt å glemme å såve å spise... som ista når jeg bygde på en garasje i halvsøvne så stod jeg der å rumla i magen å gledde meg til mat... mat kommer å jeg kommer på skolen å skal ete, men så glemmer jeg av d å sitt å prate... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå