LordBendtner Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300413&cks=PRL Ser jeg syner? Var det ikke nesten 4000,- for det kortet i går? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ikke ille.. ikke ille i det hele tatt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Faen, jo det var jævlig billig! Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Det stemmer ja? fikk sjokk jeg... Gå til kassen Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ser bra ut det der. Tror det låg på 3895,- i går. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Dette er jo litt døvt for meg og mine med-tidlig-bestillere da Jaja, jeg har jo PowerColor kortet mitt allerede uansett... Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ser bra ut det der. Tror det låg på 3895,- i går. Det gjorde det Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Dette er jo litt døvt for meg og mine med-tidlig-bestillere da Jaja, jeg har jo PowerColor kortet mitt allerede uansett... hehe, men du har jo bæreveske Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dette er jo litt døvt for meg og mine med-tidlig-bestillere da Jaja, jeg har jo PowerColor kortet mitt allerede uansett... hehe, men du har jo bæreveske veske\bag\sekk faktisk Lenke til kommentar
saamaas Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kjopte mitt for ca. 2800 Men saa kjopte eg det i texas da. Kjopte eit monster pc her. saa naa gleder eg meg til aa komme tilbake til norge aa vise kva det duger til. spec. AMD 64 3400+ 1 GB corsair 400 DDR RAm 250 GB HD Gigabyte mainboard og saa sefolgelig radeon x800 pro.... kvifor bruker man luftkjoling naar man kan bruke vannavkjoling, saa eg kjopte det ogsaa... saa naa skal det overklokkas. Hilsen ein lykkelig eier av ein ny pc Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 hehe, texas ja! men du skjønner, jeg bor for øyeblikket i Norge:P Kan du kjøpe med et til meg og? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Noen som vet hvilken bundle som medfølger Sapphire Rx800pro? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bare en måned til de får det inn på lager Så folk kan lika godt venta med å bestilla det til 1/7-04 så synke det kanksje litt mer. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis dere ser på samme kortet hos komplett.no (det som ligger rett under hvis dere sorterer etter pris) så vil dere se at det er forskjell på minnet. Det billigste har vanlig DDR minne mens det som koster rett under 4k har DDR3 minne. Ergo er dette kortet ikke av de raskeste og sikkert ikke så villig til å bli moddet til XT versjon eller overklokket. des,OUT! Lenke til kommentar
c-man Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 I specsn til kortet st[r d da GDDR3 minne.... eller ser jeg feil?? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Alle x800 pro skal vel ha ddr3? Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis dere ser på samme kortet hos komplett.no (det som ligger rett under hvis dere sorterer etter pris) så vil dere se at det er forskjell på minnet. Det billigste har vanlig DDR minne mens det som koster rett under 4k har DDR3 minne. Ergo er dette kortet ikke av de raskeste og sikkert ikke så villig til å bli moddet til XT versjon eller overklokket. des,OUT! Hva i all verden snakker du om ?? "Vår pris: kr 3.395,-" "Sapphire Radeon X800PRO 256MB DDR AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-Retail" "256 MB GDDR3 SDRAM - integrert" Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jepp, står hvis du trykker på Produktinformasjon eller mer informasjon "DDR3" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hehe, har da aldri lest at X800 PRO kortene skulle komme ut i treig verson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå