FuglFøniks Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Morn, Har allid brukt et USB grensesnittbasert tastatur, helt til jeg bestilte Keytronic (PS2...) Så jeg plugget det i, intet skjedde. Jeg må vel legge inn en eller annen driver? Eller? Jaja, muligens et simpelt spm., men trenger hhjelp! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Har du prøvd å restarte? Hehe Ja, er jo ikke helt på jordet ihvertfall, heldigvis Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har du skrudd av PS/2 i BIOS kansje? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Eller prøve "Scan for hardware changes" i Device Manager/Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 PS/2 er såpass grunnleggende i systemet at med mindre du har skrudd det av i BIOS, så skal det fungere umiddelbart. -KJ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 nei, en av ulempene med PS/2 opp mot USB er jo behovet for restart etter tilkobling... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Enda en av ulempene er at du aldri bør koble PS/2 til mens maskina står på. Ofte så henger maskina seg eller værre(hærpa PS/2-port) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Ingen fler ideer? Det lyser i lampa for "Num Lock". (mao kontakt...) Lenke til kommentar
GKJ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Får du gått inn i BIOS - trykke del, F2. Når tastaturet er tilkoblet? Hvis du kommer inn i BIOS med tastaturet og kan bruke piltastene og enter der, så virker tastaturet utenfor Windows. Da kan det være "noe med windows".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå