Gå til innhold

SE K700 har 40 mB (nå bekreftet)


Anbefalte innlegg

nei, det er grunnet at de har fjernet en ting som heter Pre-Play som var med i T630 og protorypene til K700.. men i Production utgavene av K700 var ikke dette med lenger.. derfor fikk man ca 8MB ekstra..

 

Edit: Nå er det gjort! K700 bestilt.. de har den på lager så jeg har den kanskje mandag  :green:  .. men hvis tollfaenskapet tar lang tid så... :cry:

BESTILT ? HVOR ?

en butikk i hongkong : http://www.it2100.com/Merchant2/merchant.m...ory_Code=001-05

 

de har den på lager med frakt til norge som tar 2-3 dager sier de koster den 3882 med dagens kurs.

 

Håper jeg bare får den før vi får den her så er jeg fornøyd :p kanskje jeg skal lage en liten minibruker test av den hvis ikke noen her rekker det før meg..? :)

jeg antar du vet at du da ikke har norsk språk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok....det er bra nok med 40MB interminne, men da synes jeg de kunne ha lagt til minnekort!

 

Men det er jo en mobil som har 64MB interminne, tror det var en motorola...og til høsten kommer nokia 9500 med 80MB internminne!

har du linken til den motorolaen? tviler på...

 

nokia 9500 er jo ikke en vanlig telefon. det er jo en alt mulig telefon. jeg sa av vanlige telefoner så er 40mb sinnsyk mye.

 

joa det hadde vært bra om de hadde lagt til minnekort muligheter på k700. men da hadde telefonen blitt litt dyrere. pluss at den da bruker memory stick duo kort, som ikke er billig i det hele tatt. da blir telefonen enda dyrere. syns at 40mb er mer enn nok, og det holder vel for en del folk.

http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=6386

 

Vær så god......men kommer sikkert til høst eller til jul!

Lenke til kommentar
nei, det er grunnet at de har fjernet en ting som heter Pre-Play som var med i T630 og protorypene til K700.. men i Production utgavene av K700 var ikke dette med lenger.. derfor fikk man ca 8MB ekstra..

 

Edit: Nå er det gjort! K700 bestilt.. de har den på lager så jeg har den kanskje mandag  :green:  .. men hvis tollfaenskapet tar lang tid så... :cry:

BESTILT ? HVOR ?

en butikk i hongkong : http://www.it2100.com/Merchant2/merchant.m...ory_Code=001-05

 

de har den på lager med frakt til norge som tar 2-3 dager sier de koster den 3882 med dagens kurs.

 

Håper jeg bare får den før vi får den her så er jeg fornøyd :p kanskje jeg skal lage en liten minibruker test av den hvis ikke noen her rekker det før meg..? :)

jeg antar du vet at du da ikke har norsk språk

Ja er klar over det, har spørt dem, men jeg kan legge inn den norske firmwaren her hos en SE forhandler når dem har den... går greit.. er en vanlig K700i så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...