HEE Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hei! jeg har TwinMOS med winbond to brikker på 2*256. jeg kjører de på agressive timings på mitt nfs-7 kort og xp 1700@2,1 . hva er så spesielt med de ? ser det er flere som vil ha slike ! skal motere heat spreder på de også.. blir de litt kulere ! noen gode forslag på hvorfor fol vil ha desse ? hva er så spesielt med de ? EDIT : er de brikkene som heter bh-5 Endret 6. juni 2004 av HEE Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Disse chipene klokker bedre en "vanlige chipper" Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 De du har er ikke nødvendigvis det folk skriker etter. Winbond produserte tidligere minnebrikker som gikk under betegnelsene BH-5 og BH-6. Disse er utmerket til klokking. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 De du har er ikke nødvendigvis det folk skriker etter. Winbond produserte tidligere minnebrikker som gikk under betegnelsene BH-5 og BH-6. Disse er utmerket til klokking. er de brikkene som heter bh-5 Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 De du har er ikke nødvendigvis det folk skriker etter. Winbond produserte tidligere minnebrikker som gikk under betegnelsene BH-5 og BH-6. Disse er utmerket til klokking. er de brikkene som heter bh-5 Hva mener du? Er = Har? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Han mener nok: Det er de brikkene som heter bh5 Grei etterspørsel etter de. Hadde det vært 1 gb hadde jeg hatt veldig lyst til å kjøpe med Lenke til kommentar
moray Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 TwinMOS m/ WinBond er utstyrt med Winbond-brikker istedenfor vanlige TwinMOS-brikker. Winbond-brikkene er kjent for å være overklokkingsvennlige. Hvilke timings bruker du? bh-5 er leie å få tak i nå om dagen.. Kanskje det er derfor det har vært en del skriverier om dette? Her er en grei link som forklarer hva minnetimings går ut på for de som ønsker det (bra guide fra corsair!): http://www.corsairmemory.com/corsair/produ...3707/index.html Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 De klarer stramme timings, og klokker i tillegg høyt. Men de trenger høy spenning, så de som ikke er villige til å gjøre en innsats med loddebolten vil ikke få dem så høyt. Jeg har en "haug" av disse brikkene... men PM meg om du vil selge. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 De klarer stramme timings, og klokker i tillegg høyt. Men de trenger høy spenning, så de som ikke er villige til å gjøre en innsats med loddebolten vil ikke få dem så høyt. Jeg har en "haug" av disse brikkene... men PM meg om du vil selge. hmm.. volt ja. tviler litt på v mod ennå vi for se, kan jo sikket øke volten litt. har bare standard instilling der. skal exprimenterer litt først da med timings og slik... takker for fint svar alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå