Lucifer 666 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Lurer på å kjøpe kabinett, men er veldig usikker på hva jeg skal ta... *minst 4 5.25" *ikke med psu (har fra før) *minst 5 3.5" *dør med vindu *kansje utvidbart for vannkjøling senere *max ca 1000kr Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Chieftec er jo en klassiker Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Chieftec er jo en klassiker Ja den så slett ikke værst ut. Hvordan er kvaliteten på disse da? Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Ingenting å si på kvaliteten, den er god den Eneste aberet jeg har på dette kabinettet er at man ikke kan ta ut delen/platen som hovedkortet er skrudd på, noe som kan være praktisk mens man monterer/demonterer. Men kabinettet er såpass romslig og åpent å jobbe i at dette blir uansett ikke noe problem. Thumbs up Edit: Legg i 300 kr. og du får det også ferdig støydempet fra NoiseControl, noe som er veldig fint hvis du har mange disker og/eller støyende vifter. NoiseControl Chieftec Endret 6. juni 2004 av MrCrool Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Finnes det noe støvfilter i fronten der det kan stå 3 stk 80 vifter?? Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Støvfilter kan kjøpes separat hos Microplex: Støvfilter Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Støvfilter kan kjøpes separat hos Microplex: Støvfilter Ja det vet jeg, men lurte bare på om det var monter noe i det kabinettet fra før av Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nei, ingen støvfilter der fra før. Men er en brakett forran diskene hvor man enkelt kan smette på plass en vifte uten å skru skruer. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Skrues diskene fast? Kan man ta av lokket på motsatt side av døra? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Chieftec er tungt ja, men kvaliteten er det ingenting å si på. Lucifer: Diskene skrus fast i rammer som går an å ta ut. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Coolermaster ATC210BAX1 har alt du ønsker deg, pluss at det er tilvirket i aluminium, har uttagbar HK-skuff ol. Ser også veldig pent ut. Netconnections har det til 799,- nå, det anser jeg som et røverkjøp. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 chiftec er grisetungt Lite å bety. Driver ikke å drasser rundt på det alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå