Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppdatere CBOS på Nextgentel router, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har oppdatert min cisco ruter på http://www.broadpark.no.

Det gikk helt fint det, men jeg har ikke merket en eneste forandring siden jeg gjorde det. Dessuten står det klart merket på siden " Ruteren bør ikke oppdateres hvis ikke HELT nødvendig, ikke oppdater ruteren mer enn 6 ganger i dens levetid" eller.no lignende.

Dessuten hvis strømmen går eller.no mens du gjør dette så har du mistet ruteren din, so don't bother..

Lenke til kommentar

http://www.cybercity.dk/privat/support/ads.../tips_til_cbos/

-****-

Opgradering af CBOS

Du kan opgradere din CBOS til en nyere version.

Mange af vores routere er leveret med CBOS 2.3.0, i dag er den nyeste 2.4.3. Denne version har kraftige forbedringer, som vil være til stor hjælp hvis du vil bruge din forbindelse til andet end at surfe.

-****-

Her blir det anbefalt å oppdatere...

Lenke til kommentar

Ja jeg har oppdatert på min Cisco. Funka greit for meg.Problemet var at den ikke godtok at jeg forandret på innstillinger. Etter reboot var innstillingene de samme. Men etter oppdatering godtar den at jeg forandrer på ting. Jeg får slettet og lagt til så mye jeg vil :smile:

Lenke til kommentar

Bruk et program som heter Pumpkin for å oppdatere biosen. Jeg brukte dette programmet og det funket helt fint, uten problemer. Og jeg må si meg enig i at det ikke er nødvendig å flashe biosen hvis du ikke har problemer. jeg hadde kødd med NAT listen som gjorde at jeg ikke kunne slette en enkel NAT entry, noe som oppdateringen fixet.

-send penger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...