peach Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Har noen prøvd å oppdatere softwaren på NGT routeren? Noe som ble bedre/dårligere? Bør jeg gjøre det? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hvilken type router har du? Jeg har Netopia, har ikke køddet med det enda...så. Hvordan logget du deg på ? Telnet, name / pass! Er det det samme som i info'en eller må du få det fra NGT pr. telefon? Lenke til kommentar
peach Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har Cisco router, så jeg vet ikke hvordan det er med Netopia. Du må ringe NTG for å få passord, og eventuelt hvordan du konfigurerer den. Jeg vet hvordan jeg kan oppdatere softwaren, det er beskrevet http://home.no.net/nergis3/art_2-4-x.php men jeg lurer bare på om jeg bør gjøre det. [ Denne Melding var redigert av: peach på 2002-04-14 15:35 ] Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 hvorfor kødde med noe som virker? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-14 16:11, JoKr skrev:hvorfor kødde med noe som virker? Fordi det som regel er grunn til at det kommer ny software? Kan være noe nytt og fancy =) Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 De med Cisco router kan bare gå inn på broadpark.no "min side" for å oppdatere biosen + mange andre ting Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har oppdatert min cisco ruter på http://www.broadpark.no. Det gikk helt fint det, men jeg har ikke merket en eneste forandring siden jeg gjorde det. Dessuten står det klart merket på siden " Ruteren bør ikke oppdateres hvis ikke HELT nødvendig, ikke oppdater ruteren mer enn 6 ganger i dens levetid" eller.no lignende. Dessuten hvis strømmen går eller.no mens du gjør dette så har du mistet ruteren din, so don't bother.. Lenke til kommentar
peach Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 http://www.cybercity.dk/privat/support/ads.../tips_til_cbos/ -****- Opgradering af CBOS Du kan opgradere din CBOS til en nyere version. Mange af vores routere er leveret med CBOS 2.3.0, i dag er den nyeste 2.4.3. Denne version har kraftige forbedringer, som vil være til stor hjælp hvis du vil bruge din forbindelse til andet end at surfe. -****- Her blir det anbefalt å oppdatere... Lenke til kommentar
peach Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Oppdateringen er helt grei Lenke til kommentar
Fiskepinne Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Ja jeg har oppdatert på min Cisco. Funka greit for meg.Problemet var at den ikke godtok at jeg forandret på innstillinger. Etter reboot var innstillingene de samme. Men etter oppdatering godtar den at jeg forandrer på ting. Jeg får slettet og lagt til så mye jeg vil :smile: Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 if it ain't broken don't fix Lenke til kommentar
talisar Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg har oppdatert for å få snmp støtte:) ikke noe særlig mer. Men det er ikke vits da:) Lenke til kommentar
neuragen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Bruk et program som heter Pumpkin for å oppdatere biosen. Jeg brukte dette programmet og det funket helt fint, uten problemer. Og jeg må si meg enig i at det ikke er nødvendig å flashe biosen hvis du ikke har problemer. jeg hadde kødd med NAT listen som gjorde at jeg ikke kunne slette en enkel NAT entry, noe som oppdateringen fixet. -send penger Lenke til kommentar
peach Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Nå har jeg oppdatert CBOS. Det ser ut til å fungere ganske fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå