TurtleMan™ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei igjen. "Mobil-freaken" her Ja jeg lurer altså på hvordan jeg kan få noen av mine midi filer som ligger på pc'en, innpå mobilen min! Har ikke noe Infrarød eller Bluetooth ¨på PC'en. Lurte også på om det går an å laste opp mine filer fra nettet, og sende de til mobilen? Noen som kan hjelpe`? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du kan jo kjøpe deg en overførings kabel.... til t610 Lenke til kommentar
TurtleMan™ Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hvor får jeg tak i den og hvor mye koster en? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 elkjøp eller no mobil butikker... er ikke sikker på hvor mye den koster... ca.200-300 tenker jeg... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Da ville jeg heller kjøpt en sånn bluetooth dings.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122937&cks=PRL En sånn en mente jeg. Har ikke peiling selv på hvilke som er bra, og hvilke som er dårlige, men jeg ville foretrukket blåtann framfor kabel. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Evnetuellt kan du legge midifilene ut på en nettside. (På www.home.no kan du opprette en gratis konto) Når du så taster inn URL'en i wap browseren på phonen så laster du den ned, men har du en del du skal overføre så får du fort en GPRS regning som gjør at det kan lønne seg å kjøpe en blåtann adapter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå