fhauni7 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har et problem med lyden når jeg spiller Far Cry. Etter å ha spilt ca 5-7 minutt begynner en høy pipelyd, som går over til skurring, også forsvinner lyden helt! Lyden fungerer på alle andre spill, når jeg ser film osv, men ikke på Far Cry. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
BlueGrot Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg hadde problemer med lyden på farcry. Hos meg var det dog tidvis skurring, og ikke tap av lyd. Du da? Lenke til kommentar
fhauni7 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Etter å ha spilt ca 5-7 minutt begynner en høy pipelyd, som går over til skurring, også forsvinner lyden helt! Les: Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har du prøvd å oppgradere til nyeste driver? det var feilen på meg.... Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ser ut som om det er masse feil med dette spillet . Det har jo også enorme høye krav til pc'n for optimal ytelse. Det er nok driveren som ikke er oppgradert. Eller så støtter ikke lydkortet ditt dette spillet Lenke til kommentar
BlueGrot Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Oi, istedet for å skrive "du da?" mente jeg å skrive "hvilket lydkort har du da?" Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har et problem med lyden når jeg spiller Far Cry. Etter å ha spilt ca 5-7 minutt begynner en høy pipelyd, som går over til skurring, også forsvinner lyden helt! Lyden fungerer på alle andre spill, når jeg ser film osv, men ikke på Far Cry. Noen som har opplevd det samme? Det der har eg og opplevd ein gong. Veit ikkje kva som var gale. Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg hadde problemer før med spill som farcry, cmr 4 osv og dette var grunnet at jeg hadde et CRAPPY intigrert lydkort på hovedkortet... Kjøp deg et bra lydkort på komplett.no Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har et problem med lyden når jeg spiller Far Cry. Etter å ha spilt ca 5-7 minutt begynner en høy pipelyd, som går over til skurring, også forsvinner lyden helt! Lyden fungerer på alle andre spill, når jeg ser film osv, men ikke på Far Cry. Noen som har opplevd det samme? Hvilket lydkort har du? Har du installert nyeste oppdatering for lydkortet ditt? Har du installert nyeste oppdatering til Far Cry? Lenke til kommentar
kojak.exe Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) jeg får på noen spill, deriblant cmr04 of farcry skurring i lyden. tenkte for meg selv at dette var fordi jeg har kun integrert lydkort, og at da tapper lyden krefter rett fra cpuen. er det altså slik at et godt lydkort eliminerer disse problemene? her faktisk også fått skurring når jeg har spilt cs og hørt mp3 samtidig, OG Mobile Forces funka ikke i det hele tatt. skurra som fy hele tiden. Endret 11. juni 2004 av kojak.exe Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 da e ganske vali da. men da går sikkert øve ette ai stond Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dere er iallefall heldige som KAN spille det, hos meg rebooter det etter en stund, når det gjelder lyden så forsvinner en del av effektene etter en stund også Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Far Cry-poster skal i Far Cry-forumet. Det er derfor det er her. Flyttes Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hadde et problem om at noen FX lyder (som crash + fotsteg) ikke var mulig å høre etter at jeg hadde avsluttet/restartet spillet uten å skru av maskinen imellom. Ikke noe stress egentlig, bare å restarte, men litt småirriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå