Ruud Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som vett sånn ca. dato når Siemens CX65 kommer i butikkene? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hørt at den er på vei til butikkene nå..husker ikke hvor...kanskje her på amobil?!hmm Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Noen som vett sånn ca. dato når Siemens CX65 kommer i butikkene? juli... edit: velkommen til forumet edit2: beklager. Det virker (heldigvis) som jeg tok feil Endret 6. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Ruud Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ser at på Siemens sine egner hjemmesider står det: "CX65 er ventet til Norge i mai 2004" (kilde: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...52Fdesc,00.html ) Men har ikke sett noe til den enda. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som vett sånn ca. dato når Siemens CX65 kommer i butikkene? juli... edit: velkommen til forumet Juli? Hvor har du det fra? CX65 dukker om man er heldig opp i butikkene neste fredag, hvis ikke uka etter. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som vett sånn ca. dato når Siemens CX65 kommer i butikkene? juli... edit: velkommen til forumet Juli? Hvor har du det fra? CX65 dukker om man er heldig opp i butikkene neste fredag, hvis ikke uka etter. Beklager hvis jeg feilinformerer, men jeg trodde det var slik at M65 kommer om en uke eller to, CX65 kommer tidlig i juli og S65 kommer enda litt senere, muligens august..? om jeg tar feil beklager jeg, men jeg trodde det var slik det var Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Min teleansvarlig sier ihvertfall det der, men alt er selvfølgelig ubekreftet ennå Lenke til kommentar
Ruud Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Noen som har noe nytt å fortelle om når telefonen kommer? Jeg klarer nesten ikke vente, vurdere å kjøpe noe annet hvis det blir en stund til før den kommer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg sjekket med noen grossister, de hadde "bekreftet 22. juni" eller noe i nærheten. Så den er nok litt forsinket i forhold til hva jeg sa. Men M65 skal visst komme allerede i neste uke. Så vi får vente og se. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg sjekket med noen grossister, de hadde "bekreftet 22. juni" eller noe i nærheten. Så den er nok litt forsinket i forhold til hva jeg sa. Men M65 skal visst komme allerede i neste uke. Så vi får vente og se. M65 Kommer i neste uke, i allefall i følge butikkene jeg har snakket med er den levert på "levrandørens lager" som var i oslo Ifølge mpx kommer den til Mandag/Tirsdag Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg var på en auksjon her i Moss igår, siden vi har slike mossedager. Da auksjonerte de ut CX65 faktisk! Den gikk for 1600,- bare jeg hadde hatt kontanter sier jeg bare Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg var på en auksjon her i Moss igår, siden vi har slike mossedager. Da auksjonerte de ut CX65 faktisk! Den gikk for 1600,- bare jeg hadde hatt kontanter sier jeg bare niiice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå