yoyo89 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 min dell er ATX!! intel 875-P Chipset Lenke til kommentar
gixer Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Em kamerat skulle bytte kabinett på sin Dell PC (1.7Ghz P4), men han ga fort opp ettersom hovedkortet ikke passet inn i det nye kabinettet (Chenbro Gaming Bomb eller no.). Skruehullene på hovedkortet stemte ikke overens med skruehullene i det nye ATX-kabinettet. Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 min er 5 måneder gammel, dell har kanskje forandret seg ettersom din venn hadde en 1.7GHZ, jaja vi får se og prøve lol ekke værre enn å kjøpe nytt HK, ekke så dyrt Lenke til kommentar
Talker Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg ville personelig byttet hovedkort uansett om du fikk det til å passe eller ikke.. Det er jo ikke noe serlig til hovedkort som sitter der.. virker som et "noname"-kort. Det går ikke ann å overklokke med det, og det har heller ingen av de funksjonene som dagens hk har å tilby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå