Magnusha Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har tenkt til å kjøpe nytt kabinett... også skal jeg selge kabbinettet til en kammerat som har en dell dimension 4500..... kan han få flyttet over delene i pcen hans over til chieftec kabbinettet? pcen hans er ca. 1 1/2 år.... takker for svar.... Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 slik som jeg har fårstått det fra folk som har dell, tror jeg neppe at det går.. sikert noen som vet bedre enn meg her.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 slik som jeg har fårstått det fra folk som har dell, tror jeg neppe at det går.. sikert noen som vet bedre enn meg her.. noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
lamox Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 det går nok uten problemer! Hvis det er atx hovedkort i allefall! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hmm, har hørt at dell har mekka sånn fokk opplegg at du ikke kan få ut stuffe å sånn jeg da men.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 er det noen som har et sikkert svar?? som kan bekrefte 100%? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 kan ikke bekrefte 100%, men hørt noen om at dell har noen rare løsninger som gjør det vanskelig. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Dell er gode på merkelige løsninger... vanskelig å si... hva med en test? er ikke allverdens styr å sjekke da... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 jeg tror jeg skal forsøke å sende en mail til dem i morgen jeg... takker for alle svar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kanskje ta med kassa til kompisen din og prøve ? Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg har dell dimension 8300, skal gjøre d samme, sendte mail til dem og de sa jeg kunne bruke alle delene... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 jeg har dell dimension 8300, skal gjøre d samme, sendte mail til dem og de sa jeg kunne bruke alle delene... jepp... men du mister kanskje suporten da.... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Veldig mye rare løsninger i dell pcer Prøvde å sette inn en northQ psu istedenfor den som var der fra før, men måtte modde litt for at den skulle passe Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg har dell dimension 8300, skal gjøre d samme, sendte mail til dem og de sa jeg kunne bruke alle delene... jepp... men du mister kanskje suporten da.... ja tror d Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 det går ikke med mindre du kjøper nytt hovedkort.... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 det går ikke med mindre du kjøper nytt hovedkort.... Jo du kan bruke alle delene inni pcen det sa de når jeg sendte mail til dell Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 d går ikke har prøvd selv...de har helt føkka hovedkort...de har ikke plass til power sw.power led reset sw speaker osv osv...... dell vet ikke hva de snakker om. Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) d går ikkehar prøvd selv...de har helt føkka hovedkort...de har ikke plass til power sw.power led reset sw speaker osv osv...... dell vet ikke hva de snakker om. hvilken dell hadde du? hoved kortet er standard ATX som de sa til meg i mailen Endret 10. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 huff... tåpelig at firmaer lager slike sperrer som det. Greit nok, folk må til Dell hvis de har tenkt å forandre noe, men etter min mening er det ufattelig frekt å tvinge folk til det! I alle dell-annonser jeg har sett, har ikke sett noen advarsel om dette. Dårlig gjort, etter min mening. Ender opp slik som med biler til slutt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det kommer ann på hvilken fformfaktor hovedkortet og kabinettet har, ATX er den mest vanlige på hovedkort og kabinetter, men jeg vet ikke med DELL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå