Master Casemod Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 jeg vill ha en liten diskusjon om hva som er best å kjøpe...ærlig foretrekker jeg sjølmekka dataer men om det er noen som liker DELL, Compaq eller HP...så gjerne start en diskusjon Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 tror nokk de fleste her i forumet liker sjølbygde best.. dell å alle de folka der er bare fOkka... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 i ferdig bygde pc'er er det som oftest en irriterannes flaskehals og rare løsninger som man kan ungå hvis man bygger selv. Men det er ikke no gærent med ferdigbygde helt greie pc'er til vanelig bruk Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Eneste som kan duge ferdigbygd er bærbare. Min mening Lenke til kommentar
Vims Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Eneste som kan duge ferdigbygd er bærbare. Min mening Begrunn det er du snill... Lenke til kommentar
eNix Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 enig der med lil1. ferdig bygde dataer er bare tull for mindre ytelse for hva man kjøper for . Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fattern kjøpte for ikke lenge siden en Dell pc. 3 ghz p4 prossesor og 512 ram og den er så treg som fy! Skikkelig dritt pc. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fattern kjøpte for ikke lenge siden en Dell pc. 3 ghz p4 prossesor og 512 ram og den er så treg som fy! Skikkelig dritt pc. Kanke kjøpe dell vettu... Men som en annen sier, det eneste som duger af ferdigbygde er bærbare, skulle gjerne sett en som bygger en laptop fra "scratch" Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kanke kjøpe dell vettu... Prøvde å forklare ham det men Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 er enig der ja....onkelen min har en celeron på 2,8ghz og 512mb ram.....hakker bare man skal inn på internett vettu....funker aldri! dessuten får man erfaring med å bygge data sjøl Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bygg Pcen selv - dette blir somregel billiger og da kan du bestemme akuratt hvs du vill ha + at du lærer en del når du byggen den Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fattern kjøpte for ikke lenge siden en Dell pc. 3 ghz p4 prossesor og 512 ram og den er så treg som fy! Skikkelig dritt pc. de fleste har vel sett den der dell reklamen.. blir kvalm jeg, høres jo ut som dell er det beste i verden, og de eneste som har greie på pcer "fortell oss hva du skal bruke pcen til, og vi bygger en pc nøyaktig tilpasset dine behov" Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 DELL ER NOE FAENSKAP!!!! DELL KAN SUGE.,.....jeg er sikkert bedre i data enn de idiotene i DELL!!!!..... seek&destroy dell! Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 En tanke slo meg, da jeg hadde dell laptop for en stund siden oppdaget jeg at windows som leveres med dell maskiner er "patchet" for å sjekke om den kjøres på dell pc. Hva med et virus som ser etter denne patchen?? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 En tanke slo meg, da jeg hadde dell laptop for en stund siden oppdaget jeg at windows som leveres med dell maskiner er "patchet" for å sjekke om den kjøres på dell pc. Hva med et virus som ser etter denne patchen?? viruset kan hete: "Dell, go to hell" Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 ja...DELL, GO to hell nice idea.... men en helt annen ting::: erre noen som veit hvor jeg kan finne basstablaturet til MacGyver sangen??? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ja...DELL, GO to hell nice idea.... men en helt annen ting::: erre noen som veit hvor jeg kan finne basstablaturet til MacGyver sangen??? hva faen er "bassblabaturet"..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå