Stig Jøran Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Lurer rett og slett på hvilke kort som vil klare doom 3? Ser bort fra 6800 og x800 Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Mener jeg har lest en plass at nVidia fikk æren av å få laget spesialkort til Doom. Men lurer også litt på hvilke kort som kan kjøre spillet helt glatt.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 tja, et 9800pro@XT bør vel holde håper jeg... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 tja, et 9800pro@XT bør vel holde håper jeg... Trur det er mange under dette som klarer det eg. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Opprinnelig satset de på Geforce 3, så jeg regner med at mitt gainward geforce 3 gir meg perfekt ytelse. Noe annet vil sørge for at jeg legger meg gråtende. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Vil ha en liste fra høy ytelse til lav ytelse av kort når det gjelder doom 3 Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Opprinnelig satset de på Geforce 3, så jeg regner med at mitt gainward geforce 3 gir meg perfekt ytelse. Noe annet vil sørge for at jeg legger meg gråtende. finn fram lommetørkle , det kommer mokk ikke til å bli noen heftig opplevelse for deg nei Endret 6. juni 2004 av Crazy_Viking Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Går jo ikke ann å bare gå etter grafikk-kort da! Må jo også tenke på at man må ha en skikkelig cpu og ram da, slik at man får skjermortet til å yte max! Du kan jo ha et 6800, og en pentium 3, 1 ghz og prøve å spille doom 3 med dette. Men da kan jeg garantere at d ikke går glatt. Fordi at p.g.a cpun så får ikke kortet gitt det det maksimalt greier uoriginalt! Netopp! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Opprinnelig satset de på Geforce 3, så jeg regner med at mitt gainward geforce 3 gir meg perfekt ytelse. Noe annet vil sørge for at jeg legger meg gråtende. finn fram lommetørkle , det kommer mokk ikke til å bli noen heftig opplevelse for deg nei hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå