PulZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hadde det ikke vært greit med en egent "emne" der kan kan gi bort hw til dem som vil ha ? Jeg har f.eks en tape streamen som står å støver ned i skapet som er ubrukt, det er bedre å gi denne bort til noen som trenger den. Så lenge han eller hun henter den eller betaler for portoen ? Bare mine "2 cent's" Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Helt enig, har en del ting jeg kunne ha gitt bort til de som skulle trenge det, så slipper jeg å kaste det. Dessuten så kunne jeg ha trengt noen deler fra andre komponenter selv. Og å kjøpe nytt hovedkort for å få tak en liten bit jeg kan sette på på nytt, blir bare litt for dumt, og dyrt. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Et eget sted som det kan gies bort/bytte deler er en GOD ide Edit:Det heter sted, ikke stad. Endret 7. juni 2004 av ghbing Lenke til kommentar
moray Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har ting jeg vil bli kvitt selv.. " Få opp omløpshastigheten på datakomponenter!" Jepp, god idé.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 I den nye versjonen av bruktmarkedet vil det bli mulig å sette opp gjenstander som "Gis bort". Iallefall sist jeg testet det. Dere kan se mer her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=226516 Lenke til kommentar
bengh Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er vel bare å sette en lav pris eller ingen pris - helt gratis blir det jo ikke med mindre man bor i samme blokka eller i nabolaget og kan hente varene. Mitt inntrykk ar et folk setter alt for stive priser - halv pris av det det koste en gang og ikke ut fra hva det koster i dag. Ikke rart det blir side opp og side ned med brukte ting når folk forlanger f.esk 700,- for et HK som nytt koste 800,- med full garanti, bytterett etc. Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Et eget sted som det kan gies bort/bytte deler er en GOD ide Edit:Det heter sted, ikke stad. Det kommer vel ann på om du skriver nynorsk eller bokmål http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hadde det vært nynorsk hadde det vel blitt 'Ein eigen stad...' eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå