John Deere Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som kan gi meg et bra 17`LCD Tips? Skal i stor grad brukes til FPS spill.. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Den store LCD-testen som ble gjort på hw.no for et par måneder siden bør vel være interessant lesning, og ikke helt utdatert enda Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Mitt heteste tips er NEC 1760NX. Har denne lekkerbiskenen av en skjerm selv, og den er ypperlig i FPS-spill. Ble høyt verdsatt i "Den store LCD-testen" her på Hardware.no. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Noen som kan gi meg et bra 17`LCD Tips? Skal i stor grad brukes til FPS spill.. Nei jeg tror ikke det er noen som vil gi den en slik skjerm. Jeg tror må kjøpe en selv. Bare måtte side. edit skriveleif Endret 6. juni 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som kan gi meg et bra 17`LCD Tips? Skal i stor grad brukes til FPS spill.. Nei jeg tror ikke det er noen som vil gi den en slik skjerm. Jeg tror må kjøpe en selv. Bare måtte side. edit skriveleif Han ba om et tips, og ikke en skjerm? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 "Bare måtte side?" Den som ler sist... Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Da bestiller jeg en NEC 1760NX. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Da bestiller jeg en NEC 1760NX. Neppe et dårlig valg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Trur du blir fornøyd med den skjemen eg. Me i lcd test teamet har i alle fall anbefalt den til speling. mvh JanEirik Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Bare måtte side. Jaja, greit å sjekke skreivefeil før du er så kul og lager eget innlegg om at andre ikke er så heldig med tastaturtrykkinga (erhm, er vel det jeg gjorde nå, men men... ) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Da bestiller jeg en NEC 1760NX. Neppe et dårlig valg Har også denne juvelen, om jeg så får si det selv, og har ikke opplevd noen form for antydninger til etterslep noensinne. Det skader jo heller ikke at det bare er skjermens prestasjoner i fps-arenaen som imponerer, men både fargegjengivelse, lysstyrke og innsynsvikel er på topp. Så skader det jo heller ikke at det minimalistiske designet kan få selv den mest kresne design-freak til å dåne... Kort og godt, et godt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå