Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

11.10 bruker jeg på samtlige rigger, fungerer over alt, både på Intel og Opteron boxer. Antar du starter f@h i en terminal, og da ser du vel hvilken WU du kjører, samt TPF?

8101.

Brukte ca 14 min på første prosenten.

Mer vet jeg ikke, for nå sitter jeg på toget hjemover.

Lenke til kommentar

Det blir ca. 330K PPD, så betydelig forbedring fra tidligere. Dette vil sannsynligvis bedre seg for neste % til omkring noe over 12 minutter som vil si ca. 400K. Veldig bra dette, er spent på hvor mange cores den folder med.

 

BTW: Hva la du inn som init?

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Det blir ca. 330K PPD, så betydelig forbedring fra tidligere. Dette vil sannsynligvis bedre seg for neste % til omkring noe over 12 minutter som vil si ca. 400K. Veldig bra dette, er spent på hvor mange cores den folder med.

 

BTW: Hva la du inn som init?

-smp 80 -bigadv

Lenke til kommentar

96 cuda cores er vel ikke mye å skryte av. Kanskje du får 8k PPD eller noe slikt.

Ah. Noen som har forslag til hva jeg kan bruke da? Kriterier: PCI 2.0, minst 800MHz, nVidia, bare ta ett ekspansjonsspor, viftekjøling, ikke mer enn 1000kr - helst lavere.

 

I tillegg, hvordan klarer folk å få 64 cores, når 8 cores x 4 prosessorer = 32...? Og hvis dette er virtuelle kjerner, hvordan kan dette forbedre ytelsen når virtuelle kjerner bruke eksisterende kjerner?

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

 

I tillegg, hvordan klarer folk å få 64 cores, når 8 cores x 4 prosessorer = 32...? Og hvis dette er virtuelle kjerner, hvordan kan dette forbedre ytelsen når virtuelle kjerner bruke eksisterende kjerner?

En moderne cpu core klarer vha HT å kjøre mange instruksjoner parallelt, slik at to virtuelle cores yter betydning mer enn en enkel core.

Lenke til kommentar

I tillegg, hvordan klarer folk å få 64 cores, når 8 cores x 4 prosessorer = 32...? Og hvis dette er virtuelle kjerner, hvordan kan dette forbedre ytelsen når virtuelle kjerner bruke eksisterende kjerner?

 

Interlagos har 16 cores, så en 4P rigg blir 64 cores. http://products.amd....10=6400&f11=16

Magny Cours har 12 cores, som blir 48 i en 4P rigg. http://products.amd....10=6400&f11=12

Xeon E5-4650 har 8 cores som blir 32 cores i en 4P, men her brukes (Hyper-Threading) virtuelle cores, så vi snakker 64 cores under folding. Og det blir betydelig bedre ytelse enn å bare bruke -smp 32. http://ark.intel.com...0-GTs-Intel-QPI

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Ah. Noen som har forslag til hva jeg kan bruke da? Kriterier: PCI 2.0, minst 800MHz, nVidia, bare ta ett ekspansjonsspor, viftekjøling, ikke mer enn 1000kr - helst lavere.

 

Bare ta et pci-spor blir nok vanskelig hvis man skal ha noe med litt ytelse.

 

Sjekk denne annonsen: http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/27877

 

Jeg har det ASUS-kortet, og det spyr ut 28K PPD på standard clock.

Lenke til kommentar

Joda 28 er fine temp i syden(spania for meg) Men 28 er varmt på 50 kvadrat i norge? Husk vi har høyere luftfuktig het, Jeg ser jeg har over 90% nå ute , da føles tempen på 28 mye høyere.

Lav fuktighet inne om vinteren, selv om den er høy ute. Har 25% inne og 60% ute her.

 

Forøvrig praktisk talt 100% luftfuktighet om sommeren i Karibien (regntid).

Fikset på endel pcer der, og pcer som var 3-4 år gamle hadde ofte betydelig rust på kabinettet. (ja vi snakker innendørs)

Lenke til kommentar

For noen 100 til og du har ca 35000(gtx 660ti) 955mhz

Ja og mindre strømforbruk.

 

Hvor får du "noen 100" til fra?

Prisen på 2K er jo for to 560ti-kort. Som jeg da regnet om til 1K pr. kort.

 

Totalen (Hvis man kjøper begge) vil jo da bli 56K PPD for 2000 kroner kontra 35K for samme pris.

Så sant man har plass i pcene, PSU som er sterk nok og strømforbruk ikke spiller sånn alt for mye.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...