Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har slutta kjøre det på to bokser, de blei for varme, så har jeg ikke installerte på den ene etter at jeg re-installerte den.

Har vært litt lat av meg, men skal ta opp igjen de som tidligere har foldet, ny kjøleløsning på vei der også :)

Lenke til kommentar
Vi er på plass 45 nå... Holder på å kveile min første Work Unit eller hva det heter...

Neida, vi er på 43. plass nå. Se her: http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=teamstats

Jeg ser forresten at PCWorld.no har en artikkel om et nytt prosjekt som ser ut til å ligne på F@H. Jeg sendte mail til artikkelforfatteren, og spurte om han ikke kunne nevne F@H også, siden vi allerede har en sterk norsk deltakelse der. Med linker til oss, selvsagt :)

http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...E9B5FBA301B00A6

Lenke til kommentar

Har akkurat fått ut min første WU. Har to servere gående:

Intel PIII 800 / 512MB / 120GB - Slackware Linux

AMD Duron 1100 / 512MB / 80GB - Windows 2003 Server

Tar jo ganske lang tid å tråle gjennom en WU da, men disse går 24/7 så regner med at det blir endel etterhvert :D

Erik

Endret av Mez
Lenke til kommentar
En norsk gruppe Manzon har bidratt vesentlig og ligger på 45. plass av 34 000 lag i verden. De er logget med 809 aktive prosessorer de siste 50 døgn.

Hva skal det bety? Vi heter da ikke Manzon?

Fint at du nevnte Folding uansett, all PR er god PR...

Jeg vet heller ikke hvor de fikk det navnet fra, men jeg sendte en email til dem, og de har nå rettet det :)

Lenke til kommentar

Kun 11 registrerte medlemmer fra å nå 1000 totalt! Blir en liten milepæl det da, selv om ikke på langt nær alle er aktive lenger.

Jeg personlig inntar topp-3 innen få timer, men deretter er sozo og Cyrus flere lysår foran meg :cry:

Men det gir jo litt motivasjon da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...