Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På min GTX 680 har jeg plutselig fått PPD på 60K og 90K enkelte ganger fra prosjekter i 76xx serien (tror jeg) vet ikke hvorfor, men klager ikke. Nå kommer de stort sett på 40K der. Fordobling av hva det var for noen uker siden.

Har ikke fått den feilmeldingen der, men har fått andre feilmeldinger når den skal sende/motta, da prøvde den bare på nytt og det gikk greit.

Endret av nilsch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk inn 264000 poeng via to work units. Er det en sjans i havet for at dette kan komme fra en GPU? Jeg har nemlig fått indikasjoner på at det er noe rart med foldingriggen, fått opp "error - could not get length of results file work/wuresults_xx.dat - removing from queue" på begge WUene jeg har fullført til nå. Tenkte å poste på [H], men om den greier levere disse likevel er det kanskje ingen krise?

For en tid tilbake mens 8057 ennå var i beta fikk jeg 175K PPD på GTX560Ti, men credit var ikke større enn omkring 20K, så jeg tror ikke det er snakk om GPU WUer. De øvrige 80xx og 76xx ga bare 8 - 9K credit på mine GTS450. Så det må være smp i en eller annen form du har levert.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

For en tid tilbake mens 8057 ennå var i beta fikk jeg 175K PPD på GTX560Ti, men credit var ikke større enn omkring 20K, så jeg tror ikke det er snakk om GPU WUer. De øvrige 80xx og 76xx ga bare 8 - 9K credit på mine GTS450. Så det må være smp i en eller annen form du har levert.

Da lar jeg være å tenke på dette inntil jeg ser at en WU ikke får credit.

Lenke til kommentar

Mine gtx660Ti levere 35K på 76xx wuene.

Edit : Har foresten klart mitt mål før jul. Over 200000wuer og 200mil i poeng. Jeg er meget fornøyd nå.

Har også fått nytt hovedkort + cpu + ram som jeg skal innstalere på denne maskinen nå jeg få lyst.

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har vi (som også andre tidligere har nevnt) slått HP også, bare noen uker etter at vi slo Awachs. Vi ligger nå på en flott 15. plass! | God Folding alle sammen ;)

Bare VENTER på at vannkjølingen og viftene skal komme. Vurderer også å kjøpe et nytt skjermkort så jeg kan kjøre SLI :)

Kan være at jeg ikke får tak i det samme skjermkortet, sist jeg sjekket var det utgått. Så da blir det vel to separate skjermkort daa... Skal begynne å folde igjen når jeg får vannkjølingen på plass. Da blir det 24/7!

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Gratulerer til nilsch som har nådd 1 million PPD og fremdeles klatrer. Såvidt jeg husker har du ennå en rigg som skal i produksjon snart, så du leverer virkelig bra.

Mange har giret opp i det siste, må nevne Kjetil som har stabilisert seg over 500K PPD, War med 250K, og flere er omkring 200K eller over, og enda flere leverer over 100K PPD. Kan ikke minnes at vi har opplevd en slik tilstrømming av donorer siden jeg begynte med dette.

Ser at knopflerbruce også har fått liv i noe stort som får hans stat til å gå rett opp snart, det samme kan sies om oyoy som plutselig leverer over 200K PPD.

Gjennomsnittet for alle i laget nærmer seg 50K PPD, kanon!

Dette ser lyst ut for ny månedsrekord. :thumbup:

Endret av -alias-
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå føler jeg for å folde mere, bare synd at foldeklienten ikke vil oppføre seg. Fortsetter med "Client: Local Connecting Inactive". Eneste som har hjulpet til nå er å enten reinstallere eller å slette folde slotten og sette den opp på nytt. Kan det ha noe med at jeg pauser og restarter foldingen ofte? Bruker pc'en til andre ting og setter derfor ofte på pause.

Lenke til kommentar

Reinstallerte klienten uten å slette setup, og da fikk jeg samme problemet. Så reinstallerte jeg uten å beholde setup, og la inn alt på nytt og da funker den gull. Har standard setup, bare laster ned, installerer og legger inn passkey brukernavn og lagnummer.

Lenke til kommentar

Ganske skuffa over PPDen på min 2600K @ 4.4 GHz. Kjører på med WU 8056 nå, og ligger an til 17000 PPD ca. Husker jeg lå på godt over 30k PPD normalt sett. Generelt ligger jeg under 20k nå, er jeg bare veldig uheldig med WUene jeg får kanskje? Kjører helt uten noen flags, bare -smp 8. Ihvertfall drar GTX660en rundt 27k PPD nå med WU 7623. Men synes jeg skulle fått mer av CPUen. Noen tips til flags jeg burde kjøre?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt med cpuen din, wu 8056 er a4 core. Kjører en selv på en av mine 3770K @4.2GhZ som gir meg litt over 20K, gtx 660TI gir meg litt over 35K(955MhZ)

Skruer av denne maskinen snart, bytte ut hovedkortet + cpu + ram, skal prøve å bytte uten å installer win7. Kjører winxp på denne maskinen fra 2007.

Lenke til kommentar

Jeg fikk inn 264000 poeng via to work units. Er det en sjans i havet for at dette kan komme fra en GPU? Jeg har nemlig fått indikasjoner på at det er noe rart med foldingriggen, fått opp "error - could not get length of results file work/wuresults_xx.dat - removing from queue" på begge WUene jeg har fullført til nå. Tenkte å poste på [H], men om den greier levere disse likevel er det kanskje ingen krise?

Tenkte litt på denne og tror jeg fant svarene, feilmeldingene kommer fordi du bruker langouste, som på det tidspunktet meldingene kommer, allerede har lastet opp en ferdig WU i sitt eget terminalvindu. Da blir f@h lettere forvirret og avgir slike meldinger fordi arbeidet som f@h forsøker å finne/sende ikke lenger finnes, utskrift av logg nedenfor:

[08:53:55] Project: 8101 (Run 5, Clone 9, Gen 140)
[08:53:55]
[08:53:55] Assembly optimizations on if available.
[08:53:55] Entering M.D.
[08:54:02] Mapping NT from 64 to 64
[08:54:07] Completed 0 out of 250000 steps  (0%)
[08:58:34] ng M.D.
[08:58:40] Using Gromacs checkpoints
[08:58:44] Mapping NT from 64 to 64
[08:59:26] Resuming from checkpoint
[08:59:46] Verified work/wudata_03.log
[08:59:46] Verified work/wudata_03.trr
[08:59:46] Verified work/wudata_03.xtc
[08:59:46] Verified work/wudata_03.edr
[08:59:47] Completed 565 out of 250000 steps  (0%)
[09:06:20] - Autosending finished units... [December 23 09:06:20 UTC]
[09:06:20] Trying to send all finished work units
[09:06:20] Project: 8101 (Run 23, Clone 10, Gen 37)
[09:06:20] - Error: Could not get length of results file work/wuresults_02.dat
[09:06:20] - Error: Could not read unit 02 file. Removing from queue.
[09:06:20] + Sent 0 of 1 completed units to the server
[09:06:20] - Autosend completed
[09:09:51] Completed 2500 out of 250000 steps  (1%)

Jeg antar dermed at det var 6901 evt. 8101 WUer du hadde innom. Alt er derfor i skjønneste orden så det er bare å folde på.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Har nå starta en liten IRC kanal for Team Hardware.no's folding. Dette er et lite prosjekt, men kan brukes for å snakke live med våre foldere - og samtidig gi andre hjelp ved å ikke bruke PM, men heller ikke floode dette emnet :p

Kanalen er #hfah på irc.coldfront.net.

Mibbit link

Kommer kanskje til å fortsette dette prøveprosjektet hvis vi får en del på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...