Mr. A Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Kjører standard v7 klient. Fikset det nå etter et par full restart av klienten, men er veldig irriterende. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jeg mente ikke om du kjører beta klient, men om du kjører med client-type=beta flag i Configure->gpu->Edit fra da 8057 gav så god PPD. Det er ikke noe å hente på det lengre og enkelte betaprosjekter kan få klienten til å henge. Endret 14. desember 2012 av nilsch Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Som sagt kjører standard V7 klient, helt clean. Folder ikke med skjermkortet for øyeblikket. Kjører ingen beta wu Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Startet 2 av de gamle riggene for å erstatte PPD tapet etter at 8102 sluttet å komme ned. Nå er det bare 8101 over hele linja, og noen GPU-klienter som går. Strømforbruket går til himmels og ligger nå omkring skremmende 4KWh. Dæven døtte,varmt øverst på pallen ja Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Må fyre for kråka nå, klarer bare å bruke 2000W til oppvarming, resten slippes ut av vinduer. Har heldigvis fastpris på strømmen så jeg holder kontrollen. Endret 14. desember 2012 av -alias- Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Hehehe, du bruker nesten 50% mere strøm en jeg gjør. Så det koster å være på topp gitt, Instalerte en ssd disk på denne maskinen, fy flate så herlig. Endret 14. desember 2012 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Da holder jeg på å returnere litt... fikk liv i 2P-kortet mitt, så det eneste som mangler nå er å få tak i strømadapter til KVM-switchen min får jeg slipper å plugge om kabler for å ha tilgang til skjermbildet. Rakk ikke installere noe før helga, men den har bootet to av to ganger, så satser på at jeg ikke dreper den sånn med en gang. I tillegg har jeg satt opp et 670 DCUII som per nå kjører en 7635 WU eller noe slikt, til en ganske moderat PPD. Må man gjøre noe spesielt for å få "fancy WUs" på 6xx-serien? Har nok av WUs fra CPU-folding ift bigadv, hvertfall... Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Akkurat nå er det bare å kjøre med "client-type=advanced". Hvertfall inntil noen beta-wuer evt. kommer med QRB. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hva har du i 2P kortet ditt, Knopfler? Det er hett her også, måtte åpne et vindu nå når temperaturen gikk opp til 0. Hva pokker gjør du om sommeren, Alias? Slår du av riggene, bortsett fra den du har i garasjen? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Det er så kaldt i nord om sommeren at de to som står inne trengs for å holde varmen. Alt kjører året rundt, men jeg klokker ned de som står i andre rom og åpner noen vinduer. Blir det tropisk varmt (over 25) så har det hendt at jeg må slå av noe. Edit: Ja og normalt så kjører jo ikke serveren med 3 x GPU og heller ikke SR-2en, så det vanlige strømforbruket ligger ikke høyere enn 2850 Watt for foldingen. Endret 14. desember 2012 av -alias- Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Akkurat nå er det bare å kjøre med "client-type=advanced". Hvertfall inntil noen beta-wuer evt. kommer med QRB. Takker, legger det inn når jeg kommer hjem. Hva har du i 2P kortet ditt, Knopfler? Det er hett her også, måtte åpne et vindu nå når temperaturen gikk opp til 0. Hva pokker gjør du om sommeren, Alias? Slår du av riggene, bortsett fra den du har i garasjen? 2x 12c Magny Cours, som jeg håper skal kjøre minst 3.2GHz. Har montert sinks på VRM, så alt skulle være greit. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Strømmen er noe dyrere nå pga kulden, men siste 8 mnd har den kostet 10-14øre osv VS 70-130øre i samme periode i fjor. Regningene mine på 6000ish er nå på 1900 osv uten endring i forbruk. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Får min første mill om 17 min. Da har eg brukt over 1 mnd på halve dags PPD te alias Å gratulerer te nilsch som har fått sin PPD noen gir opp Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Der fikk jeg jaggu meg ned 8102 igjen gitt, deilig! Ca 250k PPD nå Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 KnopflerBruce: Hva bruker du får å overklokke dine MC brikker? Jeg tenker å bruke tear's OC bios på "dine" 6128 så snart jeg får nytt hovedkort fra Nextron (det gamle var defekt). Hører jeg gjerne om dine erfaringinger med overklikkingen. pc`baby: Gratulerer med første millionen. Er det nytt skjermkort som har gitt boost'en? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 KnopflerBruce: Hva bruker du får å overklokke dine MC brikker? Jeg tenker å bruke tear's OC bios på "dine" 6128 så snart jeg får nytt hovedkort fra Nextron (det gamle var defekt). Hører jeg gjerne om dine erfaringinger med overklikkingen. pc`baby: Gratulerer med første millionen. Er det nytt skjermkort som har gitt boost'en? Jeg klokker med multiplier. PhenomMsrTweaker i windows, og vet det fins tools i ubuntu også (TurionPowerControl f.eks.?). Tar sikkert litt tid før jeg får lært meg dette, men morro blir det Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 pc`baby: Gratulerer med første millionen. Er det nytt skjermkort som har gitt boost'en? Tnx Er gtx 580 kortet som har gitt meg boost Miste ca 6-7 k i PPD dagen siden eg bruke i7 3770k maskinen te surfing/netfliks og youtube di minst 12 timer eg sitte foran dataen. I7 3770k maskinen trenger ett skjermkort slik at eg slippe å bruke gpu i i7 3770k, den kan fryse ett par ganger dagen. Amd maskinen gtx 580 kortet står Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Det er nå 16 folde-døgn igjen av denne måneden, og året, og vi passerer før døgnet er omme 96 mill hittil i desember. Klarer vi det samme gjennomsnittet som vi holder nå vil vi være svært nær å klare 200 mill for desember. Hvis jeg husker riktig satte vi 100 mill rekord i desember 2011, etter en formidabel innsats av laget den måneden. Skal vi se om vi klarer å sette en slik rekord? Hvis noen av de som foldet for laget tidligere hadde bidratt (som jeg er sikker på ennå leser her) litt til, så er rekorden så godt som satt. Selv skal jeg forsøke å bidra til 60 av de 200 millionene med poeng. Jeg vil også igjen forsøke å sette rekord med/som verdens raskeste G34 4P folding rigg: http://hardforum.com...5&postcount=278 Endret 16. desember 2012 av -alias- 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Hvilke modeller snakker vi om? Og hastigheter? Edit: hadde du et chieftec big dragon til overs en gang? Tror ejg glemte å følge den opp... Endret 16. desember 2012 av knopflerbruce Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Verdensrekord med SM H8QGI-F og 4 x Opteron 6276 ES, frekvens 3.7- 3.8GHz hvis noe ikke tar fyr igjen. Den gamle dragonen har nok blandet seg med annet skrapmetall nå. Jeg trodde ikke du var interessert siden jeg ikke hørte noe mer fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå