Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da holder jeg på å returnere litt... fikk liv i 2P-kortet mitt, så det eneste som mangler nå er å få tak i strømadapter til KVM-switchen min får jeg slipper å plugge om kabler for å ha tilgang til skjermbildet. Rakk ikke installere noe før helga, men den har bootet to av to ganger, så satser på at jeg ikke dreper den sånn med en gang. I tillegg har jeg satt opp et 670 DCUII som per nå kjører en 7635 WU eller noe slikt, til en ganske moderat PPD. Må man gjøre noe spesielt for å få "fancy WUs" på 6xx-serien? Har nok av WUs fra CPU-folding ift bigadv, hvertfall...

Lenke til kommentar

Det er så kaldt i nord om sommeren at de to som står inne trengs for å holde varmen. Alt kjører året rundt, men jeg klokker ned de som står i andre rom og åpner noen vinduer. Blir det tropisk varmt (over 25) så har det hendt at jeg må slå av noe.

 

Edit: Ja og normalt så kjører jo ikke serveren med 3 x GPU og heller ikke SR-2en, så det vanlige strømforbruket ligger ikke høyere enn 2850 Watt for foldingen.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Akkurat nå er det bare å kjøre med "client-type=advanced".

Hvertfall inntil noen beta-wuer evt. kommer med QRB.

 

Takker, legger det inn når jeg kommer hjem.

 

Hva har du i 2P kortet ditt, Knopfler?

Det er hett her også, måtte åpne et vindu nå når temperaturen gikk opp til 0. Hva pokker gjør du om sommeren, Alias? Slår du av riggene, bortsett fra den du har i garasjen?

 

2x 12c Magny Cours, som jeg håper skal kjøre minst 3.2GHz. Har montert sinks på VRM, så alt skulle være greit.

Lenke til kommentar

KnopflerBruce: Hva bruker du får å overklokke dine MC brikker? Jeg tenker å bruke tear's OC bios på "dine" 6128 så snart jeg får nytt hovedkort fra Nextron (det gamle var defekt). Hører jeg gjerne om dine erfaringinger med overklikkingen.

 

pc`baby: Gratulerer med første millionen. Er det nytt skjermkort som har gitt boost'en?

Lenke til kommentar

KnopflerBruce: Hva bruker du får å overklokke dine MC brikker? Jeg tenker å bruke tear's OC bios på "dine" 6128 så snart jeg får nytt hovedkort fra Nextron (det gamle var defekt). Hører jeg gjerne om dine erfaringinger med overklikkingen.

 

pc`baby: Gratulerer med første millionen. Er det nytt skjermkort som har gitt boost'en?

 

Jeg klokker med multiplier. PhenomMsrTweaker i windows, og vet det fins tools i ubuntu også (TurionPowerControl f.eks.?). Tar sikkert litt tid før jeg får lært meg dette, men morro blir det :)

Lenke til kommentar

 

 

pc`baby: Gratulerer med første millionen. Er det nytt skjermkort som har gitt boost'en?

 

Tnx Er gtx 580 kortet som har gitt meg boost :) Miste ca 6-7 k i PPD dagen siden eg bruke i7 3770k maskinen te surfing/netfliks og youtube di minst 12 timer eg sitte foran dataen.

I7 3770k maskinen trenger ett skjermkort slik at eg slippe å bruke gpu i i7 3770k, den kan fryse ett par ganger dagen.

 

 

Amd maskinen gtx 580 kortet står

Lenke til kommentar

Det er nå 16 folde-døgn igjen av denne måneden, og året, og vi passerer før døgnet er omme 96 mill hittil i desember. Klarer vi det samme gjennomsnittet som vi holder nå vil vi være svært nær å klare 200 mill for desember. Hvis jeg husker riktig satte vi 100 mill rekord i desember 2011, etter en formidabel innsats av laget den måneden.

 

Skal vi se om vi klarer å sette en slik rekord? Hvis noen av de som foldet for laget tidligere hadde bidratt (som jeg er sikker på ennå leser her) litt til, så er rekorden så godt som satt. Selv skal jeg forsøke å bidra til 60 av de 200 millionene med poeng. :green:

 

Jeg vil også igjen forsøke å sette rekord med/som verdens raskeste G34 4P folding rigg: http://hardforum.com...5&postcount=278

Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...