Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alias: Du er jammen heldig med alle de 8102ene. Jeg har kun fått tre av de som jeg har registrert, ellers har det vært en endeløs rekke av 8101, avbrutt av en og annen 6901. Lurer på om Stanford har noen algoritmer som styrer dette annen enn helt random. Det kan nesten ikke være tilfeldig når du får så mange på rad.

Endret av nilsch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får dem jo mest på den raskeste maskinen, men også på neste i rekken oftere enn de øvrige. Alle har likevel tygget 8102 av og til, og det meste jeg har hatt gående er fire stk. på en gang, da med SR-2 riggen i gang. SR-2 riggen fikk disse nå og da og kunne noen ganger kjøre 3 - 4 på rad. Jeg tror de generelt kommer random men at det muligens er en favorisering av raske maskiner, i hvertfall kan det se slik ut siden jeg nå har hatt 34 - 35 på rad med samme rigg i følge de loggene jeg kan sjekke. Men ja, jeg føler at jeg har vært heldig med disse veldig store WUene.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Du må ta backup av hele FAH mappa før du starter på noe slikt, og ta gjerne ny backup mellom slagene. Hvis f@h kommer med en mdrun feilmelding e.l. så bryter du av klienten og starter på nytt selv før den laster opp hva den har gjort til nå. Hvis ikke klienten starter normalt bryter du igjen og legger tilbake backupen før du starter på nytt igjen. Dermed mister du ikke flere timer, eller i verste fall flere dager med folding og bortkastet strøm!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Ja det ska eg gjøre :-) Har store problemer etter restarter på nye amd maskinen, er ett rent he...vete å få start på den.må trykke på resetknappen flere ganger før eg får bilde. Ska prøve med nyere drivere og flashe bios før eg vudere å retunere hk. Er gigabyte 970a-DS3 uten innebygd skjermkort

Lenke til kommentar

Kan ikke huske at det krevde noe annet enn å registrere seg, men de spør et spørsmål under, som du må svare rett på. Noe med hvor mange bokstaver er det i logoen. Dette spørsmålet endrer seg sikkert, det er for å lure web-roboter.

 

Edit: Kan anbefale hardforum.com (under distributed computing). Laget deres innehar en klar 1. plass og der er et hav av god informasjon og kunnskapsrike personer,

Endret av nilsch
Lenke til kommentar

Jeg hadde et GTX 560Ti MSI Twin Frozr som har foldet i et år. Det sa takk for seg for et par uker siden. Sendte det i retur til Komplett og siden de ikke hadde samme sorten fikk jeg over 1500 kroner igjen. :w00t:

 

Hadde2x 295 som folda i ett år og døde.

De hadde ikke 2 på lager så fikk ett helt nytt og 6600kr for det andre :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...