Irons Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Bruker Folding til å varme opp kjellern min jeg.. Måtte skru av varmekablene, det blei jo steike varmt der nede \\Sp33D Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hmmm, så kjedelig. Nå ser det ut til at vi blir sittende fast på 44. plass i hele 3 uker til. Jeg tror ikke vi har stått stille på lista så lenge før. På den positive siden, så ser det ut til at produksjonen vår ikke synker lenger Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Whoa...! hva var det som nettop skjedde? Plutselig spratt dagsproduksjonen til laget opp noe helt hinsides. Noen som gjorde en monster-dump i går??? Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skal bli med igjen jeg og, da går det i alle fall bare en vei. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er vinter nå, skal garantere det vil ta seg opp igjenn, bare tenk dere juletider, når folk skal brife med den nye hardwaren sin Jeg skal ivertfalll ha meg en socket 939 snart eller dual opetron, og da skal det foldes til jeg ser mannnen med ljåen Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sant det Roadrunner, men om 3 uker hopper vi riktignok opp to plasser da. Begynner faktisk å se at vi nærmer oss toppen av hva vi kan klare per nå, uten flere foldere kommer vi ikke høyere enn 30-35. plass eller noe sånt. Med de temperaturene vi opplever nå, kan ingen skylde på varmeproblemer lenger. Hvertfall ingen gyldig grunn til ikke å folde Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Da nådde jeg også 30K milepælen. Går sakte fremover for laget nå. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er det noen som har oversikt over hvor mange som folder aktivt på Team Hardware? Lurte litt i og med at jeg er oppe på 235 plass etter noen få uker. Kan tyde på at det er en god del som ikker er i blant oss lenger:) Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nok en PC borg'et Er da oppe i: - XP2500 / 512 MB - XP2500 / 1024 MB - XP2100 / 512 MB (ikke 24/7 desverre...) - Dual P3 450 MHz (P3 500'en tror jeg vi skal få la være i fred stakkars. Han har mer en nok å gjøre med softwareraidet sitt og Sambaserveren...) Unnskyld at jeg kommer med dumme spm, men hva er en "Borg"? PC'en er "Borg'et" ??? Antar det betyr at man kjører F@H på den? Er dette et begrep som er forklart tidligere i denne tråden? (Isåfall, beklager at jeg ikke har lest det, eller evt. har lest men også glemt det ) Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Se noen hundre episoder med Star Trek (Voyager og Next Generation) så forstår du det. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er for tiden i Oslo, og har ikke mine PC'er med meg.....men får vel henta dem etterhvert og fortsette og bidra. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hmmm, så kjedelig. Nå ser det ut til at vi blir sittende fast på 44. plass i hele 3 uker til. Jeg tror ikke vi har stått stille på lista så lenge før.På den positive siden, så ser det ut til at produksjonen vår ikke synker lenger Jo høyere opp vi kommer, desto mer stille vil vi stå. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 For de som ikke er klar over det, eller de som har glemt det; Extreme Overclocking har flotte statistikksider for Folding @ Home. Mye interessant lesing for de som er litt aktive. Spesielt er "Overtake" sidene geniale. Komplett.no har også reklamebanner et sted på siden, så det er tydelig at de ser potensiale i oss foldere. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Fikk jeg en kjip første-wu eller? Er ikke ferdig før på 2 døgn! P4-2.4 1Gb PC2700 ...dette kommer til å varme godt utover høsten, nå som panel-ovnen har streika! Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Woho, jeg passerte akkurat 30.000 poeng! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sjekka nu ligger på 88 plass av 944. er faktisk ganske fornøyd med bare 3 cpuer aktiv..... Håper vi en gang i framtiden kan få ære av dette prosjektet ved at det finner nøklene til div sykdommer! Stå på folkens! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Ja, da har jeg hektet meg på med en Athlon XP1800 Edit: bare meg eller er programmet litt sånn småtregt? Endret 7. november 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ho meg "lagger" det... Dvs at den oppdateres ca 1 gang hvert 3sek! Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 blandt annet det ja, men også det at hver WU tar ufattelig mye tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå