Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trudde du sa la 6XX-kortet være som de er? // ingen beta på den nye serien?

Vet ikke hvilken core jeg kjører, ble ikke klok på det.

Hadde ikke lik mappestruktur som det, du hadde beta og core 15 i samme, jeg hadde de 10 mapper fra hverandre.

 

Å, da tror jeg du missforstod. Jeg snakket da om Core 2.22 vs 2.25

Beta skal man da bruke på begge! Sry hvis jeg ikke var klar nok.

 

Kepler trenger core 2.25 for å fungere, men Fermi yter opp til 50% bedre med core 2.22

 

Synes det er litt vanskelig å forklare dette skriftlig, kan bli mye rot. Men jeg kan gjerne hjelpe med for eks. Team Viewer hvis det er av interesse.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok da forsto jeg 99% .

 

Eneste jeg ikke skjønnewr er hva som er core 2.22 vs 2.25

Selve klienten? Core den laster ned?

Dvs hva gjør jeg nå for å legge core 2.22 på 590-maskinen.

 

Client-type -advanced hadde jeg på 690 nå så jeg.

Endret av War
Lenke til kommentar

Er egentlig litt usikker på hva det er, men at 2.22 yter bedre på Fermi, det vet jeg! 460-kortet: 50K vs 98K PPD

 

Her ser du hvordan det er på ene riggen her med i7 3770K og et 460-kort

 

Nr 1: Dette er vel der du hadde beta-mappen?

Nr 2: NVIDIA->Fermi: Der har vi beta og Core_15.fah-mappene (Her har jeg også backup av 2.22-fila)

Nr 3: beta->Core_15.fah: Her legges core 2.22-fila

post-112124-0-63684700-1354583128_thumb.png

 

Beklager hvis dette er rotete, men vet ikke hvordan jeg kan forklare ting bedre

 

Når du bruker beta-flagget og den laster ned en beta-wu på 590-en burde den lage beta-mappen automatisk

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar
Hvis du har på firewall, dobbeltsjekk at port 36330 er åpen eller at fahclient har en regel som tillater innkommende tilkoblinger. Evt bare slå av firewall.

 

Da var problemet løst, som var brannmuren på maskinen hvor v7 klienten(e) holder til. Jeg tenkte aldri på denne siden fordi HFM.NET v6.34 fungerte mot denne, men det viste seg altså å være port 36330 som ikke var åpen. Takker gnarK, have a nice day!

 

Men, må ha fått ned de tregeste av de tregeste på de to klientene akkurat nå: post-53451-0-54283300-1354618717_thumb.jpg

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Slik det er nå, så gir 580 mer ppd enn 680 på 8057 (Mulig på alle wuer?).

Men dette er beta-wu, med beta-poeng.

Optimaliseringen for Kepler er dårlig, og dette vil mest sannsynlig endre seg når oppdateringer kommer, og QRB kommer for alle GPU-wuer.

 

Så å gi et forslag for kjøp, basert på PPD vil jeg ikke gi nå :p

 

Hva er QRB?

 

Edit: Husker det nå, var det ikke Bonus WU for GPU?

Endret av userman
Lenke til kommentar

Det der høres veldig usannsynlig ut. Det er ikke prosessoren din som styrer det der.

Hmm. Vel, etter at det forrige hovedkortet mitt kortslutta under montering, viser det seg at RAM-en er ødelagt. Fant den lille høyttaleren igår, kobla den til og fikk RAM error. Alle RAM brikkene gir denne feilen :(

 

I tillegg, så mangler prosessoren noen pins etter kortslutningen... Den fungerte fint inntil F@H.

Lenke til kommentar

Hmm. Vel, etter at det forrige hovedkortet mitt kortslutta under montering, viser det seg at RAM-en er ødelagt. Fant den lille høyttaleren igår, kobla den til og fikk RAM error. Alle RAM brikkene gir denne feilen :(

 

I tillegg, så mangler prosessoren noen pins etter kortslutningen... Den fungerte fint inntil F@H.

 

Da er det kortslutningen som er skyld, ikke F@H.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...