Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mitt lille prosjekt bør bli interessant.

 

2stk Dual XP-m maskiner klokket til 2.4ghz pr prosessor.

De bør sparke unna en del WU'er

 

Glede meg til jeg får skrapet sammen noe småpenger til å handle inn prosessorene og kjøling til dem. Noe som forhåpentligvis blir før jul :p

 

Er jeg heldig takler prosessorene enda mer, men satser på en 100% stabil OC i første omgang.

 

Synd å ha disse 2 Dual hovedkortene liggende her. :ermm:

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
916 medlemmer på HW.no-laget i skrivende stund. Vil vi nå 1000 medlemmer? JA, det vil vi. Sett i gang rekrutteringen og verv kjerring, unger og fedreland, her skal det foldes!

Hadde det bare kommet en annonse eller no på hw sin fremside igjen slik at vi kunne få folk til å begynne igjen. Skjønner jo det blir kjedelig når det ikke skjer noe spesielt lengre.

 

For et par måneder siden var det jo kaos i denne tråden, mens nå et det maks et par innlegg om dagen. Man ser jo på statestikken at fler og fler gir seg med foldingen, og det er jo ikke så rart vis det ikke er noe spennende lengre.

 

Har faktisk vurdert å gi meg selv en stund nå, men synes det er litt morro å følge med på hvordan det går...

Lenke til kommentar

Da må vel vi som jobber med det lage en artikkel og sende til HW-redaksjonen. Kunne jo prøve selv, men jeg skriver så rotete, hehe... Hva om vår eminente trådstarter vekker prosjektet til live igjen? Han er jo den som satte det hele i gang her. Eller andre med innsikt i saken og med evnen til å skrive en leselig artikkel.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller blir CPU veldig varm av å kjøre sånn hele tiden? Syns temperaturen har økt kraftig etter at jeg ble med.

:dontgetit:

I går når nettet var nede her var jeg faktisk nede i 43(PGA. jeg ikke fikk skaffet flere WU's), i motsetning til 54 med F@H. Så du kan trygt si at den blir litt små-varm ;)

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller blir CPU veldig varm av å kjøre sånn hele tiden? Syns temperaturen har økt kraftig etter at jeg ble med.

:dontgetit:

Ja, 100% last utvikler mer varme enn vanlig bruk. Avhengig av hva slags prosessor og kjøleløsning du har kan dette utgjøre MANGE grader forskjell.

 

Min erfaring er at særlig kabinettkjølingen er kristisk: de fleste prosessorkjølere greier å holde ting under kontroll ved normale tilstander, men mange PC-er har ikke ventilasjonskapasitet til å flytte all varmen ut av kabinettet. Altså får en en gradvis temperaturøkning som gjør livet vanskeligere for CPU-kjøleren.

 

Det er alltid en god ide å kjøre Mother Board Monitor eller på annen måte overvåke kjernetemp. når en driver med CPU-intensivt arbeid over lengre tid.

Lenke til kommentar

Jeg har endelig fått lagt til maskinen min på jobben, skal se om jeg kan få kastet inn ett par andre stykk her også. :) Kan ikke love noe, men tror at vi skal få fiksa det på en til i allefall. + at min P4 2,0@2,5 skal overas av min samboer som nå folder på en P3 933Mhz maskin, P3'en skal ut i stua og grunnet støy så kommer den ikke til å folde. Men jeg skal begynne å folde på en AMD 64 3500+ socket 939 maskin snart tenker jeg. :) Får se hva jeg får den til å kjøre stabilt på¨. :)

 

Men som SirMaximus sa, verv alle du kjenner som har en PC som kan brukes. :)

 

Jeg har ingen planer om å stoppe selv om HW.no sakker akterut, jeg håper på at hw.no kommer seg til gamle takter igjen. Men jeg folder ikke grunnet poengene, men det at de svar man får fram av F@H kan komme til å finne en kur for en sykdom som meg, familie, venner, arbeidskolleger, andre kan få i fremtiden.

 

Jo flere som folder jo større sjanse er det for å finne løsninger mot kreft, alzheimer etc etc etc. :D

Lenke til kommentar

Pga at min PC er idiot mister jeg WU`er stadig vekk.Irriterende når dette skjer.

 

...@ Zim: Det er flere som skal oppgradere etterhvert, hehe...Vi får se hva som skjer utpå vintern når pengene strømmer inn. Hvis det skjer da ;)

 

Edit: CPU ligger på over 60 grader her nå, selv om kabinettet er åpent. Liker det absolutt ikke. Men snart er det så kaldt at utelufta kan brukes til noe fornuftig. Blir nok litt hjemmelaget ventilasjon, pluss to vifter til, tenker jeg.

Endret av SirMaximus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...