Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at dine ligger såpass langt nede

 

Måtte stille ned klokken litt på mitt 560ti

La det på samme clock som dine

Cruiser nå på 170K :)

ASUS GTX 560ti DCU TOP

 

Byttet Fahcore15.exe fra versjon 2.25 til 2.22 og TPF er nå 1:40, PPD= 176K pr. kort. Riggen med 2 stk. GTX 560Ti gir nå 352K PPD på 438W. Dette er det kun 4P Xeon E5-4650 som klarer å slå. Og med dette så havnet jeg på den rette siden av 2.5mill PPD. :green:

 

ver.2.22 kan hentes her: www.businesswithgreg.com/FahCore_15.exe

Endret av -alias-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har litt problemer med foldingen. Når jeg starter opp klienten så starter den å folde på rundt 50% prosessorbruk, men etter en liten stund stopper den bare opp og sitter fast på "updating" og "connecting" og nekter å folde mere. Den bruker også mellom 80-100% etter den har begynt med "updating" og "connecting".

WU: Project 10127

Logg er ikke mulig å nå da den ikke vil starte foldingen.

 

Endte med at jeg reinstallerte klienten. Nå folder den som bare det.

Lenke til kommentar

Antar at dere som rapporterer om gode PPD på GPU kjører disse 24/7. Opplever at mitt 570 ikke oppnår like god PPD som dine 560TI, Alias, det kommer vel av at jeg tidvis pauser folding for å bruke PCen til andre ting. Vil jo dermed få lengre ETA og mindre bonus som senker PPD.

Endret av UNSCCapone
Lenke til kommentar

HFM.NET bruker ingen ressurser under Windows 7 på min bærbare slik jeg kjører. Men nå har jeg ingen klienter heller under v7 f@h aktive heller. Jeg fant rett og slett ikke ut hvordan jeg skulle legge inn stien over lokalnettet.

post-53451-0-85898700-1354353443_thumb.jpg

Må dele FAHClient-mappa på maskinen det foldes på, også må du da legge til den pcen i filstien. Med den porten og passordet(eller så er det passordet på maskinen) du satt i v7

Slik:

post-112124-0-77724600-1354368616_thumb.jpg

 

Får man slike syke bonuser med GTX 2xx serien også?

Nei, denne beta-WUen gjelder bare for core 15(Fermi/Kepler, 4xx/5xx/6xx) (2xx er core 11)

 

Antar at dere som rapporterer om gode PPD på GPU kjører disse 24/7. Opplever at mitt 570 ikke oppnår like god PPD som dine 560TI, Alias, det kommer vel av at jeg tidvis pauser folding for å bruke PCen til andre ting. Vil jo dermed få lengre ETA og mindre bonus som senker PPD.

Jeg kjører ikke alle mine klienter 24/7, men man får jo et estimat på ppd med en gang den starter/gått noen prosent. 4xx/5xx-kortene kjører 24/7 hos meg hvertfall :)

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg se min PPD fra en V7klient på en annen maskin , men i samme nett?

Alle maskinene folder jo med IP 127.0.0.1 i V7klienten.

 

Prøver jeg å gå inn på maskinen i nettverket popper maskinens passord opp. Det fungerer ikke å skrive inn for tilgang zzz

 

Edit: Dele mappa så bruke navnet som adresse?

Brb

 

Nå ligger ikke fodmappa rett under brukernavnet, men i C:\Users\Folding 590\AppData\Roaming\FAHClient

post-64596-0-77384500-1354395348_thumb.png

Endret av War
Lenke til kommentar

Ok, fikk det til nå.

 

Løsningen var meget enkel.

Navn : 192.168.1.33 ( IP i nettet på maskinen som folder)

 

Så Gikk jeg til maskinen som foldet og trykket Configure- Remote Access

 

Der inne står det IP Adress Restriction

og der står det bare allow 127.0.0.1

og jeg endret det til 127.0.0.1, 192.168.1.41 ( IP i nettet på maskina jeg har HFM) + reboot

 

Da kom alt frem med en gang.

Takker.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...