Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh, med jeg også :)

har lett etter noe sånt en stund nå, så det var bra at jeg så denne posten i går.

har ikke noen supermaskin, men en xp1800+ og en pentium-m 1.7 som kjører nå, pga støy går stasjonere kun på dagen desverre, så om noen har noen gode tips for stillhet der så kan jeg få den til å gå 24/7 :) xp-m vurderes.

andre går så lenge den ikke er i en sekk o.l.

 

men, stats fra begge oppdateres vel automatisk, ikke noe jeg må gjøre siden jeg kjører på to pcer håper jeg. uanset, ser frem til å få mine første poeng :)

Lenke til kommentar
Kan nokon finne opp ein enkel måte å "rulle" ut F@H på mange maskiner samtidig? Eg sitter på nærmere 200 av dem... :/

Interesting indeed... Hva slags maskiner/OS? Har du adminrettigheter til dem?

 

 

 

Edit: Jeg har nå lagt ut en liten forespørsel på forum.folding-community.org.

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar
Kan nokon finne opp ein enkel måte å "rulle" ut F@H på mange maskiner samtidig? Eg sitter på nærmere 200 av dem... :/

Interesting indeed... Hva slags maskiner/OS? Har du adminrettigheter til dem?

Samtlige maskiner er frå Fujitsu Siemens, der CPU varierer frå PIII 600MHz, til P4 3.0E.

Maskinene står på 24/7, og er ikkje så mykje i bruk; rundt fire-fem timer Office & internett dagleg..

 

Windows 2000/XP å alle, og ja. Eg er administrator på samtlige.

Lenke til kommentar
Samtlige maskiner er frå Fujitsu Siemens, der CPU varierer frå PIII 600MHz, til P4 3.0E.

Maskinene står på 24/7, og er ikkje så mykje i bruk; rundt fire-fem timer Office & internett dagleg..

 

Windows 2000/XP å alle, og ja. Eg er administrator på samtlige.

Send en PM til El-asso og spør om han kan lage en versjon av service-installeren sin (som er nevnt i første post i tråden) som bruker en ferdig konfigfil og som starter servicen autotomatisk.

Regner med du har en server eller to som brukerene logger seg på, legg inn install-scriptet som 'run-once' i oppstartprosedyren ved pålogg, vips.

Lenke til kommentar
Min karriere som "Folder" ble kortvarig :(

Etter å ha foldet en WU på 400 folds i løpe av 24 timer viser det seg at jeg ikke kan laste opp WU som jeg har gjort.

 

Da jeg ikke har tilgang på Port 8080 får jeg desverre ikke gjort noe. :no:

sitter du bak en proxy (som meg) så kan du sette opp dette i Klienten..

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar
Samtlige maskiner er frå Fujitsu Siemens, der CPU varierer frå PIII 600MHz, til P4 3.0E.

Maskinene står på 24/7, og er ikkje så mykje i bruk; rundt fire-fem timer Office & internett dagleg..

 

Windows 2000/XP å alle, og ja. Eg er administrator på samtlige.

Grave, grave....

 

Sjekk disse linkene:

 

http://forum.folding-community.org/viewtop...ighlight=#76756

http://www.ocforums.com/showthread.php?t=331744

 

Noen har tenkt tanken før deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...