Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah! Team topp 300 and still climbing!  :w00t:

yeah! *bytter mellom 25. og 26. plass og har gjort det lenge nå, jeg*

 

 

Må installere det på flere maskiner på jobben etterhvert, må bare bli ferdig å sette opp tre skoler med masse nytt utstyr først...... *mohahahahaha*

Ja, jeg tar deg ikke igjen med det første. Har bare tilgang til to maskiner. (med mindre jeg skal ta ibruk P3 laptoppen til dama også, men den sparker jo ikke direkte rumpe).

 

Det blir nok en maskin til i løpet av høsten, en filserver som kan stå på kottet, slik at man får tilgang til de samme dokumentene enten man jobber fra windows eller Linux, fra laptoppen eller den stasjonære.

 

Og på lengre sikt skal jeg bygge meg et Linux-basert mediesenter til stua.

 

Så om jeg ikke går lei, så sniker jeg meg oppover, sakte men sikkert. :yes:

Lenke til kommentar
no problemo hose..

min viser nå to wu's på 244 og 220 poeng, de tar tid  :ohmy:

 

 

Edit:

Nærmer meg 100wu's og 10000p, har kommet meg opp blandt HW.no's 100 beste nå(92), watch out here i come!!

du fåkke lov å nå igjen meg iaffal :p .. hehe

 

akkurat skaffet meg noen flere cpuer :p .. hehe

 

har 3 x athlon 3000+

en p4 3.5 HT (2 clienter)

en p4 3.ettlranna :p HT (1 client)

en p4 2.8 HT (1 Client) :S

en p4 2.0

en p4 1.5

en p3 800 ;) ..

Endret av ViperOz
Lenke til kommentar
Til dere som kjører overklokket:

 

Husk at CPU'en ikke får stressa ned om natta, når du kanskje skrur av ekstra vifter i kabinettet. Sjekk temperaturene da også.

 

Tror dette tok knekken på cpu'en min nå. For mye load på overklokka prosessor med for lite kjøling halve døgnet.

Hvorfor skal man skru ned viftene om natta?? Det er først om natta mine går på bånn gass for da sitter jeg jo ikke med den likevel og hører ikkeno'

Lenke til kommentar
Noen som får til FTP tilkobling via FAH LogStats 0.72?

 

Finner min egen server i lokalnettverket, men FTP får bare feil når jeg prøver å få vist fremgangen til en annen maskin under mitt brukernavn. Hadde vært greit om noen hadde fått til dette og evnt. hvordan...

Ja, testa det på jobben, kjører F@H på en unix box (BSD Med linux kompat) og ftp funker glimrende, bare pass på at du har satt opp riktig directory,

 

feks om du sharer ut folding@home som ftp directoty, gjør følgende:

 

1 .kjør ftp mot maskinen det gjelder, for å sjekke at du når den.

2. prøv å logge deg på meds det brukernavnet som du har satt opp

3. kjør dir, for å sjekke hvor du står på ftp servern, noen (cerberus) servere må du definere ett navn på sharet som ikke behøver ha noen sammenheng med sharets navn, se om du må bruke noe av dette som default folder i fahstats.

 

Om du har noe problemer, kan du sjekke om ftp servern er startet og om brukern du har opprettet har lese rettigheter på sharet..

 

 

lykke til :thumbup:

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...