laaknor Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Yeah! Team topp 300 and still climbing! yeah! *bytter mellom 25. og 26. plass og har gjort det lenge nå, jeg* Må installere det på flere maskiner på jobben etterhvert, må bare bli ferdig å sette opp tre skoler med masse nytt utstyr først...... *mohahahahaha* Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Yeah! Team topp 300 and still climbing! yeah! *bytter mellom 25. og 26. plass og har gjort det lenge nå, jeg* Må installere det på flere maskiner på jobben etterhvert, må bare bli ferdig å sette opp tre skoler med masse nytt utstyr først...... *mohahahahaha* Ja, jeg tar deg ikke igjen med det første. Har bare tilgang til to maskiner. (med mindre jeg skal ta ibruk P3 laptoppen til dama også, men den sparker jo ikke direkte rumpe). Det blir nok en maskin til i løpet av høsten, en filserver som kan stå på kottet, slik at man får tilgang til de samme dokumentene enten man jobber fra windows eller Linux, fra laptoppen eller den stasjonære. Og på lengre sikt skal jeg bygge meg et Linux-basert mediesenter til stua. Så om jeg ikke går lei, så sniker jeg meg oppover, sakte men sikkert. Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) no problemo hose..min viser nå to wu's på 244 og 220 poeng, de tar tid Edit: Nærmer meg 100wu's og 10000p, har kommet meg opp blandt HW.no's 100 beste nå(92), watch out here i come!! du fåkke lov å nå igjen meg iaffal .. hehe akkurat skaffet meg noen flere cpuer .. hehe har 3 x athlon 3000+ en p4 3.5 HT (2 clienter) en p4 3.ettlranna HT (1 client) en p4 2.8 HT (1 Client) :S en p4 2.0 en p4 1.5 en p3 800 .. Endret 30. september 2004 av ViperOz Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 I alle dager! Hvor store kan disse WU-ene bli,egentlig?Jeg fikk nettopp en på 25000 frames. Argh!Den forrige WU-en ble sletta,skjønner ikke det.Den gjorde seg ferdig det sto Frames Completed,og så kræsja det.Da jeg åpna igjen sto jeg fortsatt igjen med like mange poeng og WU. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg hadde en sværing jeg mista, på trehundre og no av fire hundre. Det skjedde etter reainstallering av en maskin. Jeg kopierte hele folding fila, men det hjalp tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 kjører dere det som prosess eller har dere det "oppe" ? Er det noen forskjell i ytelse. Heiv det inn som prosess jeg, egentlig bare for å slippe ikonet. Tenker ikke på at det putrer og går Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bakgrunnsprosess på Linux'en og service når XP en sjelden gang er i gang. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ikke rart at vi synker i produksjonen når til og med Sjefen over prosjektet her "puretamil" har begynt å dabbe av... Gått fra 2 til 1 aktive CPU'er Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 vi er jo på 50 plass.. Schtilig Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 48. plass i følge Extreme Overclocking... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er med, i første omgang med 2,6+ GHz XP-M 2400 Barton. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Til dere som kjører overklokket: Husk at CPU'en ikke får stressa ned om natta, når du kanskje skrur av ekstra vifter i kabinettet. Sjekk temperaturene da også. Tror dette tok knekken på cpu'en min nå. For mye load på overklokka prosessor med for lite kjøling halve døgnet. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Til dere som kjører overklokket: Husk at CPU'en ikke får stressa ned om natta, når du kanskje skrur av ekstra vifter i kabinettet. Sjekk temperaturene da også. Tror dette tok knekken på cpu'en min nå. For mye load på overklokka prosessor med for lite kjøling halve døgnet. Hvorfor skal man skru ned viftene om natta?? Det er først om natta mine går på bånn gass for da sitter jeg jo ikke med den likevel og hører ikkeno' Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er gjerne på natta man sover Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er gjerne på natta man sover Det er selfølgelig noe annet vis du sover på datarommet eller har dataen på soverommet... Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) ser ut som om vi får et tronskifte om 48 dager? lista Endret 5. oktober 2004 av gudesen Lenke til kommentar
Irons Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ser ut som det ja, mange som klatrer om dagen. Stå på, og velkommen til alle nye Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noen som får til FTP tilkobling via FAH LogStats 0.72? Finner min egen server i lokalnettverket, men FTP får bare feil når jeg prøver å få vist fremgangen til en annen maskin under mitt brukernavn. Hadde vært greit om noen hadde fått til dette og evnt. hvordan... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noen som får til FTP tilkobling via FAH LogStats 0.72? Finner min egen server i lokalnettverket, men FTP får bare feil når jeg prøver å få vist fremgangen til en annen maskin under mitt brukernavn. Hadde vært greit om noen hadde fått til dette og evnt. hvordan... Ja, testa det på jobben, kjører F@H på en unix box (BSD Med linux kompat) og ftp funker glimrende, bare pass på at du har satt opp riktig directory, feks om du sharer ut folding@home som ftp directoty, gjør følgende: 1 .kjør ftp mot maskinen det gjelder, for å sjekke at du når den. 2. prøv å logge deg på meds det brukernavnet som du har satt opp 3. kjør dir, for å sjekke hvor du står på ftp servern, noen (cerberus) servere må du definere ett navn på sharet som ikke behøver ha noen sammenheng med sharets navn, se om du må bruke noe av dette som default folder i fahstats. Om du har noe problemer, kan du sjekke om ftp servern er startet og om brukern du har opprettet har lese rettigheter på sharet.. lykke til \\Sp33D Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) **fjerna masse problemer** Fikk det til!! Endret 6. oktober 2004 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå