Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på hvordan man legget dette http://www.linuxforg.../fah-native.php inn på en minnepenn?

Har ikke testet, men jeg ville kanskje prøvd med http://unetbootin.sourceforge.net/

Hva er problemet du prøver å "ødelegge"?

Har testet unetbootin og universial usb installer uten hell. Prøvde også å kopiere imaget til disk med dd.

Tror jeg biter i det sure eplet og kjøper en dvdrom i morgen.

Lenke til kommentar

Tror jeg biter i det sure eplet og kjøper en dvdrom i morgen.

Kan du bruke en PATA DVD leser? Har ikke PATA på det nye hovedkortet mitt.

Jeg bor i Trondheim.

(helt uten garanti og ditto pris - send meg adressen din på PM :) )

Endret av oyoygard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gpu står bare å surrer nå, stått sånn i hele dag på denne pcen.

Samme her. Står på 0% og det hjelper ikke å avslutte og starte klienten på nytt. Hva gjør man i slike tilfeller?

Start- fah og trykk på den gule mappa , der inne work og slett alt inni mappa 0 og 1 eller hvor mange gpuer du har. En av de er også cpu om du folder på det.

Da må folding være avslått og lukket.

Start opp igjen så laster den ned ny, da skal de mappene du slettet innholdet i ha 10 filer med core 78 osv. igjen.

Endret av War
Lenke til kommentar

Gpu står bare å surrer nå, stått sånn i hele dag på denne pcen.

Samme her. Står på 0% og det hjelper ikke å avslutte og starte klienten på nytt. Hva gjør man i slike tilfeller?

Start- fah og trykk på den gule mappa , der inne work og slett alt inni mappa 0 og 1 eller hvor mange gpuer du har. En av de er også cpu om du folder på det.

Da må folding være avslått og lukket.

Start opp igjen så laster den ned ny, da skal de mappene du slettet innholdet i ha 10 filer med core 70 osv. igjen.

Det virket, takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg konfigurerer headless linux maskiner til å godta remote med HFM.NET? Er jo elendig lite med instruksjoner for programvaren.

Ja som NgZ skriver så må du dele mappa med / der hvor f@h ligger. Jeg bruker å dele hele FAH mappa så har jeg tilgang til alt som har med f@h å gjøre på den maskinen over LAN. Når du velger å dele mappa får du spørsmål om å installere Samba hvis den ikke allerede er installert. Resten går nesten av seg selv.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Da ser ting ut til å ha stabilisert seg her, og jeg får for det meste SMP WUs i 7000 serien. Det er mye mer passende for 3930K (foreløpig @ 4.2GHz).

Base credit i område 1500-2000 og typisk 15-20K pr WU. Jeg opplevde fall av ytelse ved surfing og å se video, så jeg har byttet til SMP 10 i stedet for 12, og PPD ligger stabilt i 35-45K området (avhengig av WU), hvor det før svingte mellom 22K og 50K. Jeg har da satt A4 core til tråder 2-11, og bundet firefox, chrome, VLC, etc. til tråd 0 og 1.

Jeg lurer på om jeg skal legge meg til som vane å rekonfigurere til SMP 12 og restarte klienten før jeg legger meg eller drar vekk fra maskinen i noen timer. V7 ser ut til å lagre progress når man avslutter med Quit knappen.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med hvorfor en linux FAH klient som stopper opp og henger på WU 8101(mener den het det) på 1%? Full load på alle kjerner, men ikkenoe som skjer. Kjører linuxen virtuelt via Virtualbox, og det funker fint med andre maskiner jeg har prøvd på.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde det samme med min 2P SR-2 (socket 1366 ) Xeon 5645 rigg. Jeg la så inn BFS og problemet ble nesten borte. Hadde the Kraken installert fra tidligere. Problemet oppsto da jeg enablet HT etter først å ha disablet funksjonen for å se om jeg kunne få ned bigadv i 690x serien. Når jeg så la inn BFS var alt normalt igjen. Det hender likevel noen ganger (men sjelden) at det går unormalt lang tid fra 1% til 2%, men etter at 2% er passert er frekvensen mellom hver TPF normal. Jeg aner ikke hva dette kommer av, og fenomenet oppstår kun på Intel-baserte maskiner er min erfaring.

OS er Ubuntu 11.10.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Pussig, det skal være en optimalisert versjon av linux det jeg kjører, og denne har blant annet et grensesnitt jeg kan gå inn på via web og styre blant annet options (som blir parameterne), stoppe clienten osv. Når den "henger" seg, så får jeg ikke engang tilgang til web grensesnittet. Veldig pussig, så jeg tenkte jeg skulle prøve å installere Ubuntu og sette det opp helt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...