Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver bare og piske opp stemningen litt, du gjør du forsåvidt meget bra! Skjønner ikke helt hvorfor foldingen min er litt ustabil, den går veldig opp og ned... Noen som har en god forklaring....? :hm:

 

Se her

 

Takk på forhånd

 

/Cyrus

Antagelig har flere pc'er kjørt med de WU'ene på 400 som gir ca 240poeng slik at flere ble ferdig på samme dag og dagen etterpå så har de begynt på en ny 400 som ikke blir ferdig før dagen etterpå der igjen...

 

Viss du skjønner :D

Lenke til kommentar

samme som med meg, en dag 1200poeng, neste 120...

 

hihi har noen store wu er på 136poen+ så det blir bra med poeng snart nå ;)

 

har snart en ny p4 som skal opp hjemme, skal kjøre windows media center eller noe lignende, den blir jo sikkert ikke brukt så mye ellers :roll:

 

\\Sp33D som _skal_ ta over top producer plassen om noen uker :innocent:

Lenke til kommentar
Prøver bare og piske opp stemningen litt, du gjør du forsåvidt meget bra! Skjønner ikke helt hvorfor foldingen min er litt ustabil, den går veldig opp og ned... Noen som har en god forklaring....? :hm:

 

Se her

 

Takk på forhånd

 

/Cyrus

Antagelig har flere pc'er kjørt med de WU'ene på 400 som gir ca 240poeng slik at flere ble ferdig på samme dag og dagen etterpå så har de begynt på en ny 400 som ikke blir ferdig før dagen etterpå der igjen...

 

Viss du skjønner :D

Ah, det forklarer en del! da burde dette bli en meget bra dag...

 

/Cyrus

Lenke til kommentar

Hmmm...

 

Lete rundt etter et hovedkort... Har en xp2200 pros som bare ligger å støver. (fysj, intet HK og intet ekstra ram.

 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en A64 snart.. De folder som FY.

 

Merka godt når jeg mistet den ene A64 prosessen som foldet for meg. Gikk fra 700 poeng i snitt ned til 350-450.

Lenke til kommentar

har nettopp joina, og har 1-2 bokser som jobber, litt innimellom, og begge er rimelig treige, men det går da fremover. Men, det jeg la merke til med en gang er alle som ligger på lista for hw@no som _IKKE_ har gjort noe de siste 50 dagene... Måtte over plass 400 for å finne noen som er aktive, og det er 850 på lista nå... Det er mye "daukjøtt" på plass, ja... Man burde jo forsøke å få med alle de igjen, da hadde man nok kunne klatret ganske høyt på team-rankinga ...

Lenke til kommentar
Da var jeg også med! :)
Jeg har foreløbig bare installert programmet på den bærbare (P4M 2,20GHz), men jeg har en xp3200+ og en xp2000 som også skal få være med å leke etterhvert. Jeg plages litt med å få de til å fungere, så jeg blir vel å plage dere ved en senere anledning med å hjelpe meg til å finne feilen. :whistle: Men: den tid den sorg!
Lenke til kommentar
Jepp, helt klart! En oppfølging av artikkelen om F@H på hw.no hadde kanskje hjulpet litt der, men ser ikke ut som det skjer. :w00t:

Dette er veldig riktig, noe må gjøres.

 

Det er et svakhetstegn for laget vårt at Cyrus produserer nesten 5% av lagets poeng på egenhånd. Hvis vi tar med meg selv og shauge i tillegg nærmer vi oss 10% av totalen. Ganske mye da :ermm:

 

Noen som har noen kreative ideer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...