Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har de lovet ja på, problemet er at de ikke kan noe om det så VI må skrive den selv.

Typisk hva det er, hvordan komme i gang , hva som lønner seg, kanskje noe motivasjon med å ha med noen bilder av noen av de heftige riggene osv.

Jeg har foreslått at man oppretter et doc i google docs og inviterer skribenter der ol.

Lenke til kommentar

VIRKELIG imponerene tall der alias! Nesten 2M PPD er det skeste jeg har sett.

Joda, det ble ganske store tall, og kommer det ned 8102 på en eller 2 rigger til så er vi på 2.1 - 2.2mill PPD plutselig herfra. Skal la det kjøre slik noen dager for å få fart på statistikken vår samlet, men planen er å stenge ned SR-2 riggen som jeg skal bruke til andre ting. Må si jeg er imponert selv over den siste riggen som kom i drift, den yter over det dobbelte av en G34 med 4 x 6172 og det med et strømforbruk på bare 725W. Og så ser det ut til at den tildeles kun 8102, nr 3 kom ned akkurat nå. Når knopfler får sine saker på lufta så blir det skikkelig knall. Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For folding, antar jeg? Hvilken prosessor kjører du da?

Det blir noen 12/16 core AMD engineering samples, tenker jeg :)

Det blir vel en del kraft ut av det? Hvor mange PPD kan forventes?

Spørs hvor langt jeg kan overklokke. Det gjenstår å se, men 3GHz burde være easy. Kanskje 3.5 er innen rekkevidde. Da snakker vi vel 200k eller noe sånt? Spørs på WU, og med alle justeringer nylig er jeg litt lost på det området.

Lenke til kommentar

Jeg ser at vi (laget) har mobilisert de siste dagene, og registrerer at vi har fått 4 nye aktive brukere. Dette er veldig bra, og selv har jeg maktet å øke PPD med ca. 700K PPD (etter at jeg har stengt ned SR-2 maskinen), slik at laget samlet nå leverer omlag 3200 - 3300K PPD. Dette er veldig bra, og jeg trodde det ville holde Vietnam Global Team bak oss.

Når jeg sjekket igjen i dag ser jeg at også de kan ha mobilisert kraftig og de leverte siste døgn hele 4,721,480 poeng. Mulig dette likevel er kun en tilfeldig topp, spesielt siden de har mistet 2 aktive de siste dagene, men jeg vil ikke konkludere med det. I følge statistikken så skal de ta oss igjen i løpet av 3 dager, men det får vi jo se. Deres gjennomsnitt ligger på 3500K PPD og vi ligger ennå i følge statistikken bare på 2600K, men stat klarer ikke å følge med økningen vi har hatt de siste 2 - 3 dagene så vil ligger som sagt reelt mer omkring 3.300K.

Jeg har en teoretisk mulighet til å sette inn ca. 400K i tillegg, men siden det ennå er en slags sommer så vil det bli uutholdelig varmt så jeg tror ikke jeg gjør det. Strømforbruket mitt er allerede rimelig høyt, som også er en grunn til at jeg holder litt igjen nå. Så hvis noen andre har anledning til å øke litt, det skal ikke mye til på hver så vil vi holde unna til knopfler og war m.fl kommer på ut over høsten. Snakk med en venn, forklar hva vi driver med og hør om de vil delta i det små. :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fra 15. september kan min stasjonære kjøre 100 % (da får den eget rom). Den skal jeg etterhvert se på om jeg får klokket litt og dratt opp min totale PPD. Skal se om jeg også får overtalt en kollega til å kjøre FAH på hennes maskin også, det blir ca 5-6k ekstra (om hun husker å ikke skru av maskinen når hun går for dagen.).

Ellers kan jeg gjerne ha maskiner kjørende med FAH i kjelleren og kan sånt sett adoptere andres maskiner om dette er ønskelig. Med PLC, og en kjeller i det nye huset kan jeg bare si til min kjære at oppvarmingen vil gjøre at det blir bedre klima i kjelleren for bøkene og klærne vi skal ha lagret der..

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...