Irons Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 D'oh! Fort gjortd, har aldri giddi å sjekka i work foldern før så jeg regna med at det bare var den jeg :!: Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Bruker du det programmet altså? Syns ikke det var noe særlig, det viser helt feil informasjon her hos meg. Både core og fremdrift vises helt feil... Dessuten kan det vel bare overvåke maskiner lokalt, eller tar jeg feil? Hmmm, den viser riktig hos meg, med poeng osv Har den mest for å se at det skjer noe, så slipper jeg å bevege meg til andre maskiner... \\Sp33D Går det ann å finne ut hvordan andre maskiner under samme brukernavn gjør det? Finner serveren min, men den er jo i lokal nettverk. Ser i settings at man kan fylle ut for FTP. Må de andre maskinene da koble opp FTP-server? Finnes det andre programmer som kan finne ut hvordan hver enkelt maskin ligger ann?? Edit: Innlegg nummer 1000!! Endret 23. september 2004 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Lurer litt på det samme som Lucifer... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Bruker du det programmet altså? Syns ikke det var noe særlig, det viser helt feil informasjon her hos meg. Både core og fremdrift vises helt feil... Dessuten kan det vel bare overvåke maskiner lokalt, eller tar jeg feil? Hmmm, den viser riktig hos meg, med poeng osv Har den mest for å se at det skjer noe, så slipper jeg å bevege meg til andre maskiner... \\Sp33D Går det ann å finne ut hvordan andre maskiner under samme brukernavn gjør det? Finner serveren min, men den er jo i lokal nettverk. Ser i settings at man kan fylle ut for FTP. Må de andre maskinene da koble opp FTP-server? Finnes det andre programmer som kan finne ut hvordan hver enkelt maskin ligger ann?? Edit: Innlegg nummer 1000!! Om de står på samme LAN, så er det bare å mappe opp en stasjon til f@h mappa di... Ftp har jeg ikke testa... \\Sp33D Endret 23. september 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Om de står på samme LAN, så er det bare å mappe opp en stasjon til f@h mappa di... \\Sp33D Det har jeg funnet ut ja. Men går det ikke ann å få sett andre maskiner som er knyttet til mitt username og står oppkoblet til internett hele tiden? Lenke til kommentar
piit Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Funker det programmet mot linux-klienter også? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Funker det programmet mot linux-klienter også? ftp mot linux garantert... SKal du kjøre mapping, så må du nok sette opp samba eller noe Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 20 000 poengklubb? Då er jeg plutselig medlem der også Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Om de står på samme LAN, så er det bare å mappe opp en stasjon til f@h mappa di... \\Sp33D Det har jeg funnet ut ja. Men går det ikke ann å få sett andre maskiner som er knyttet til mitt username og står oppkoblet til internett hele tiden? Testa å sette opp en ftp server på en maskin som kjører det, funka det oxo Brukte ceberus, som jeg mener var gratis for ikke komersielt bruk http://www.cerberusftp.com \\Sp33D Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Balthazar' date='23/09/2004 : 10:43'] 20 000 poengklubb?Då er jeg plutselig medlem der også grattis! er der om 14 dager eller no Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Er der om 185 dager Endret 23. september 2004 av JBlack Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Vurderer og sette igang noen flere maskiner jeg, det er så langt igjen til Nr.1... Tørr ikke og telle dager... /Cyrus Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 114 dager. Det går fort Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 /me rusler rundt på jobben i søken etter nye maskiner å torturere... Hadde 1200 poeng i går, ett par maskiner nå så tar jeg igjen cyurs \\Sp33D Vi er snart blandt de 50beste nå... Lenke til kommentar
piit Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Og i løpet av dagen er Hardware.no Topp 50! Edit: ups, så ikke at du hadde nevnt det før nå, Sp33D. Endret 23. september 2004 av piit Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 På tide å legge inn tredje gir, watch out here i come /Cyrus Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 På tide å legge inn tredje gir, watch out here i come /Cyrus Men da så, jeg får gå rundt på jobben, det står jo bare ett hundretalls maskiner her med pentium4 2.8ghz eller mer *ond latter* Setter jeg opp alle de burde jeg ta igjen alle på en uke \\Sp33D Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvilken jobb har du Sp33d? Ikke at jeg har noe med det, men ble bare så nyfiken Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 På tide å legge inn tredje gir, watch out here i come /Cyrus Men da så, jeg får gå rundt på jobben, det står jo bare ett hundretalls maskiner her med pentium4 2.8ghz eller mer *ond latter* Setter jeg opp alle de burde jeg ta igjen alle på en uke \\Sp33D Det syns jeg vi alle skal gjøre. Sp33D viser her en sunn innstilling, vi bør alle få med oss det som er tilgjenglig for å få litt fart på sakene. Selv kan jeg sikkert bidra med ca 200 maskiner hvis det er det om å gjøre. Cyrus skal ikke få rusle seg til førsteplass uten videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå