Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker du det programmet altså?

 

Syns ikke det var noe særlig, det viser helt feil informasjon her hos meg. Både core og fremdrift vises helt feil...

 

Dessuten kan det vel bare overvåke maskiner lokalt, eller tar jeg feil?

Hmmm, den viser riktig hos meg, med poeng osv :yes:

Har den mest for å se at det skjer noe, så slipper jeg å bevege meg til andre maskiner...

 

\\Sp33D

Går det ann å finne ut hvordan andre maskiner under samme brukernavn gjør det?

 

Finner serveren min, men den er jo i lokal nettverk. Ser i settings at man kan fylle ut for FTP. Må de andre maskinene da koble opp FTP-server?

 

Finnes det andre programmer som kan finne ut hvordan hver enkelt maskin ligger ann??

 

 

Edit: :w00t: Innlegg nummer 1000!! :w00t:

Endret av Lucifer 666
Lenke til kommentar
Bruker du det programmet altså?

 

Syns ikke det var noe særlig, det viser helt feil informasjon her hos meg. Både core og fremdrift vises helt feil...

 

Dessuten kan det vel bare overvåke maskiner lokalt, eller tar jeg feil?

Hmmm, den viser riktig hos meg, med poeng osv :yes:

Har den mest for å se at det skjer noe, så slipper jeg å bevege meg til andre maskiner...

 

\\Sp33D

Går det ann å finne ut hvordan andre maskiner under samme brukernavn gjør det?

 

Finner serveren min, men den er jo i lokal nettverk. Ser i settings at man kan fylle ut for FTP. Må de andre maskinene da koble opp FTP-server?

 

Finnes det andre programmer som kan finne ut hvordan hver enkelt maskin ligger ann??

 

 

Edit: :w00t: Innlegg nummer 1000!! :w00t:

Om de står på samme LAN, så er det bare å mappe opp en stasjon til f@h mappa di...

 

Ftp har jeg ikke testa...

 

fahstats.jpg

fahconf.jpg

 

\\Sp33D

Endret av the_real_Sp33D
Lenke til kommentar

Om de står på samme LAN, så er det bare å mappe opp en stasjon til f@h mappa di...

 

\\Sp33D

Det har jeg funnet ut ja. Men går det ikke ann å få sett andre maskiner som er knyttet til mitt username og står oppkoblet til internett hele tiden?

Testa å sette opp en ftp server på en maskin som kjører det, funka det oxo

Brukte ceberus, som jeg mener var gratis for ikke komersielt bruk

 

http://www.cerberusftp.com

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar
På tide å legge inn tredje gir, watch out here i come  :fun:

 

/Cyrus

Men da så, jeg får gå rundt på jobben, det står jo bare ett hundretalls maskiner her med pentium4 2.8ghz eller mer *ond latter*

 

Setter jeg opp alle de burde jeg ta igjen alle på en uke :hmm:

 

\\Sp33D

Det syns jeg vi alle skal gjøre. Sp33D viser her en sunn innstilling, vi bør alle få med oss det som er tilgjenglig for å få litt fart på sakene. Selv kan jeg sikkert bidra med ca 200 maskiner hvis det er det om å gjøre. Cyrus skal ikke få rusle seg til førsteplass uten videre :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...