Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Det høres rart ut at det skal fryse ETTER at resultat er skrevet til disken, men før det sendes. KJører du den versjonen der ny WU lastes ned i bakgrunnen mens den forrige sendes? Kunne i tilfelle være verdt å IKKE gjøre det 345K poeng nå og da er jo sannsynligvis mer enn ett kvarters ekstra ventetid per WU?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg la ut loggen på forumet hos Stanford og de store gutta tygger på det nå, tviler på at de finner et logisk svar på det. Min påstand er at 8101 er et helvete av en WU som aldri skulle vært sluppet til almuen før den var gjort mer foldingvennlig for alle typer maskiner over 16 kjerner. AMD baserte maskiner ser ut til å klare seg bra, men SR-2en min sliter fælt. Jeg har nå klokket den ned 150GHz fra da den kjørte 69xx og ennå sliter den. Les forøvrig mer her: http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=19&t=21368&p=216174#p216174

Lenke til kommentar

SR-2 er veldig dårlig på standard smp, vi snakker omkring 75K PPD som er dårligere enn en 2600K klarer på 6903. Det er mulig det finnes noen som gir noe bedre, men man kan ikke velge. Det er egentlig strømforbruket som bestemmer løpet når man ligger mellom 2 - 3KWh på foldingen.

Lenke til kommentar

Lurer på hvem / hva dette er som startet opp 1. mai i år kommer jagende bakfra og nærmest med rakettfart inntar toppen av statistikken for f@f i løpet av noen få dager: http://folding.extre...php?s=&u=449639 Fortsetter det slik vil vedkommende være på topp 10 lista for extremeoverclocking i løpet av forsommeren. Kapasiteten tilsvarer mellom 25 - 30 4P G34 rigger, så kanskje dette er en bedrift som tester servere før de skal i drift. Imponerende er det i alle fall.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...