Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en mill så er en vel mer eller mindre innkjørt og foldingen går mer av seg selv. Ser at CDON har gunstige tilbud for utvidelse av foldeparken. Hva med i7 2700k til under 2000 og 3930k under 3900 og dertil matchende HK. Antec har også et par platina PSU'er til under 800, som kan bira til å holde strømutgiftene nede.

Lenke til kommentar

Da har jeg bikka over 1 mill for hw.no laget :D

 

Grattis, du som er thhagen80, siden jeg ikke finner "traskas waits for alice"? Det er den første millionen som er slitsom å nå, siden renner de bare på av seg selv etterhvert som man utvider foldeparken. :green:

Helt enig, første millionen min føles så kort siden, nå har jeg runda tolv og en halv :p Bare renner på.

Lenke til kommentar

Da har jeg bikka over 1 mill for hw.no laget :D

 

Grattis, du som er thhagen80, siden jeg ikke finner "traskas waits for alice"? Det er den første millionen som er slitsom å nå, siden renner de bare på av seg selv etterhvert som man utvider foldeparken. :green:

 

Stemmer det, jeg som er thhagen80 :) . Eneste jeg sliter med nå er å få skjermkortet til å være med på foldinga 24/7 da dette har en tendens til å melde feil etter 80% på core med klient V7. Litt irriterende og miste 10k-12k poeng om dagen med dette. Pluss at jeg er borte i helga så får ikke sjekka hva som skjer.

Lenke til kommentar

Sjekk om du har noen strømsparefunksjoner aktivert, evt. også skjermsparer. Disse har en tendens til å kunne forstyrre klienten(e). Det samme gjelder for enkelte av antivirusprogramvare, og automatiske oppdateringer. Jeg kjører uten noen av dette på alle mine foldemaskiner siden de ikke er andre steder enn hos folding@home. Oppdateringer tar jeg manuelt når det passer meg.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

SR2en har begynt å fuske noe, vet ikke helt hva det er, og det ser ut til at jeg akkurat har mistet credit for en P6904. Surt, men det er slikt som skjer av og til. Mest sannsynlig har den vært utsatt for en såkalt "bad WU". Det kom ingen feilmeldinger, klienten bare stoppet under upload av resultatet av en ferdig WU.

 

Den fikk også problemer med å laste ned en ny WU, og etter mange restarter og justering av hastigheten på minnet kom det ned en P8101 som egentlig ennå er i beta, og ikke finnes i http://fah-web.stanford.edu/psummary.html

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Min SR2 fikk også 8101 nå på 1%

 

TPF på 25:13 , men ikke klokket noe bra.

Passert 6% og TPF på 23.21, og leste på folding forumet at P8101 nå er sluppet til almuen, så dette er den første 16 core SMP vi folder på. Nå er det snart slutt på å folde bigavd med 8 - 12 core. Den har også dukket opp i http://fah-web.stanford.edu/psummary.html etter at jeg meldte på folding forumet at nevnt over hadde funnet sted.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar
Samme PPD som 04

 

Hvorfor får jeg med 2 x 5645 på SR2 betydelig bedre PPD enn dine 2 x 5650 når det burde vært motsatt? Xeon 5650 skal ha betydelig bedre ytelse enn 5645! Kjører du kanskje under Windows? Jeg bruker Ubuntu 11.04 og Kraken.

 

post-53451-0-39120400-1335166037_thumb.jpg

 

Med P6904 ligger PPD for min SR2 mellom 190 - 200K, så jeg vil tror du kan øke PPD betydelig hos deg med noen justeringer. Du burde ligge mellom 170 - 180K ved P8101 og godt over 200K for P6904.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Noen som har fått ned noen P7200 (R26, C33, G57) tidligere? Ser fra loggen at de fleste WU'ene jeg får er P7200, men finner ikke noe info om de på Projects summary.

 

-OEH

 

Har fått en god del av disse ja, og via link på HFM fikk jeg opp beskrivelsen:

 

 

Folding@home project descriptions

 

Project 7200

 

Project 7200 The goal of this project is to study the mechanism of activation of the signaling protein Nitrogen Regulatory Protein C (NtrC) in atomic detail. NtrC is a prototype system in which the conformational change is key to regulating signal transduction in bacteria. The protein is capable of interconverting between two biologically important conformations, and this conformational change is crucial for its signaling function. Understanding the details of the mechanism of interconversion will help us elucidate one of the most frequent bacterial signal transduction pathways.

Additional Details

Points 484

Preferred Deadline 8 days

Final Deadline 12 days

This project uses the GRO-A4 FAH core software and is hosted by Folding@home server 129.64.95.82

Managers for this FAH project: This project is maintained by Francesco Pontiggia (pontiggi) and Dimitar Pachov (dpachov), researchers in the laboratory of Prof Dorothee Kern at Brandeis University. The focus of the research activity at Kern Lab is the characterization of internal motions that are at the basis for the function of biological macromolecules, with combined use of NMR experiments and molecular dynamics simulations

 

 

Lenke til kommentar

Jeg bruker ubuntu 10.10 eller hva det er +Kraken

På X5660 er den klokket 4.0 og har 1600mhz ram som jeg ikke vet om den faktisk kjører på 1600.

På X5650 er den klokket 3.5 og har 1600mhz ram som jeg ikke vet om den faktisk kjører på 1600.

På XX50 så fikk jeg masse bad wu ,restarts osv på 4.0

Skulle gjerne ha klokket denne opp til 4 stabilt, men den ligger til salgs i sigg/finn.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...