Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg så er dette med prosessorer fra forrige generasjon med magny cours kjerne mens priseksemplet jeg la ved over er med Interlagos kjerner.

 

Mener å ha lest at MC yter bedre. Om de bruker mer strøm osv (watt/PPD) har jeg ikke satt meg inn i. Det matcher hvertfall Thuban vs Bulldozer, gjør det ikke?

 

Søren at det ikke går an å klokke på disse... lyst på en nice foldingrigg med big og 300k PPD :)

Lenke til kommentar

Det er sant, men man får flere kjerner så jeg vet ikke hva som er raskest.

 

Det går faktisk an å klokke disse men man må ha ES cpu for å klare dette. Hvis du la merke til så var et av resultatene med disse.

 

Project: 6901

Average time/frame: 00.04.58 Theoretical PPD 550k+

CPU: Opteron 6172 engineering sample @ 2.9Ghz

# of CPU sockets:4

# of Physical cores:48

Lenke til kommentar

Såvidt jeg kan se, glimrer big med sitt fravær her:

 

http://fah-web.stanford.edu/psummary.html

 

Jeg har heller ikke sett noen nyheter fra SF eller noe på forumet for den saks skyld.

 

Da har de nylig fjernet big fra den oversikten, jeg sjekket ved 19-tiden og da var 01,03 og 04 der. Vel, da vet vi det så langt, men hva har dette med WUer for min. 16 cores å gjøre. Det må jo nesten komme noe nytt, eller i det minste noe informasjon om hva og hvordan?

Lenke til kommentar

'Mens jeg fortsatt sliter med å få levert min 6903... Skikkelig irriterende, gleda meg til å levere min eneste big på den maskina, og se poenga renne inn.. Men nå er jeg på min 15ende time usendt.. jaja, gir opp.

 

Kose meg videre med vanlig SMP.

 

Blir spennende ja, med de nye.. Hvordan maskinvara presterer også.

 

 

Lenke til kommentar
Burde ikke vi uansett restarte 2600K-riggene og endre scriptet til 16cores.

 

Har gjort det, men P6993 kommer ned likevel!

 

Edit: Får heller ikke levert P6993 og min forrige 6901 gikk heller ikke opp selv om det så slik ut. Finner den ihvertfall ikke igjen i stat.

 

Det ser ut som flere har dette problemet, link: http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=20523&p=204667#p204667

 

Enda en ble ferdig, men med samme resultat, blir stående uten at noe som helst skjer.

post-53451-0-48108400-1326810757_thumb.jpg

 

Da fikk jeg sendt opp en P6903 manuelt med: ./fah6 -send ##

 

Og nå ser det ut som ting begynner å ordne seg igjen, fikk ned en P6901 og den har 2 min. bedre TPF enn tidligere som nå er 21:26. Alle tre WUer som ikke var sendt tidligere ble lastet opp så det kan ikke bli bedre.

 

Sannelig kom det også ned en P6903 igjen på riggen som har kjørt 6946 en stund, og er spent på hva PPD vil bli der.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...