Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal ikke legge 30K i nye kabinett da?

Hadde vært godt å jobbe et sted hvor man kan sette serverene , gratis strøm og kjøling.

Så får man tilbake huset hjemme , vet kona ønsker seg barnerom der datarommet er nå.

post-64596-0-83959700-1325622141_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig kontoret mitt, og skjermene brukes seriøst bare til tegning av boliger og småhus, men det blir fort en del rot også. Nå tar jeg aldri mot kunder på kontoret, så det er kun familien som ser innom der, og de er vant med at det er slik.:dribble:

Med hensyn til lotto så vant jeg tre uker på rad nå før nyåret, så jeg føler jeg er inne i en heldig boble for tiden. Hadde vært kjekt å fått en del av de over 200 millionene som ligger i potten i morgen.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Kan noen linke meg en som kommer til å fungere på Server 2003?

http://www.stanford.edu/group/pandegroup/folding/release/FAH6.34-win32-SMP.exe

og

http://folding.stanford.edu/English/WinSMPGuide

Det er egentlig kontoret mitt, og skjermene brukes til seriøst bare til tegning av boliger og småhus, men det blir fort en del rot også. Nå tar jeg aldri mot kunder på kontoret, så det er kun familien som ser innom der, og de er vant med at det er slik.:dribble:

he he, jeg hadde nå ikke tenkt "rotete" heller et blikk av beundring. Jeg har også en familie som tolerere at hjemmekontoret mitt ikke er såkalt hyperpresentabelt til enhver tid. Det viktige er at man koser seg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hadde vært godt å jobbe et sted hvor man kan sette serverene , gratis strøm og kjøling. Så får man tilbake huset hjemme , vet kona ønsker seg barnerom der datarommet er nå.

Har heldigvis stort hus (seks soverom m.m.) så plass er det nok av, men gratis strøm hadde vært noe. I en leilighet kunne jeg ikke holdt på slik som dette.

Xigmatek Elysium kabinettet virker som en mulig grei deal.

CDON selger det for samme pris som komplett, men med kun 49 kroner i frakt. Fatter ikke hvordan de får det til, så mulig jeg kjøper det nå bare av den grunn. De slår faktisk komplett med 292 kroner i frakt, slå den.:thumbup:

Har jeg forstått det riktig at SR3 blir å komme på socket 2011 med Xeon ett eller annet, eller blir det de nye i7 3960X & 3930K? Dyrt blir det jo uansett, men strømforbruket blir kanskje rimeligere med sistnevnte.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Komplett sender den til meg for 49 i frakt, men nå er jeg unik.

Siden de fleste IB-priser blir som SB og SB er billigere en (Westmere)/1366 osv så hadde jeg håpet at en SR3 og Cpuer blir raskere, kaldere og billigere VS SR2

Endret av War
Lenke til kommentar

Trenger ikke skjorte med så mye foldevarme. :thumbup:

Tipper jeg kjøper "billigutgaven" av 2011Xeon , som 5650 i westmere nå som ligger rundt 7000,-

SR4 med dual/quad-QPI-Xeons 12core x4 48 core / 96HT

2 millioner WWD pr server. :love: Må komme noe 4x-cpu-hovedkort som er klokkbart snart.

Hadde spart 7-8-9K pr server.

Endret av War
Lenke til kommentar

Tror ikke det kommer mer enn 2-4 CPUer som er ulåst og lar seg klokke på SR-X, MEN har nå fått høre at det er laget en software som gjør at straps funker på Xeon CPUene uten at det påvirker PCIe frekvens.

I spoke with XXXXXX last night and (2)they have a app that will force the strap without increasing the whole PCI speed..

You didn't hear that OK?wink.gif

Lenke til kommentar

+ litt til? :tease:

Et slik hovedkort tenker jeg meg hadde hatt en pris på 10-15 høvdinger. ( sier 12.)

Legg til 4 prosessorer som har dual qpi støtte, 7høvdinger per stk.

3 høvdinger til ram, og 1 til harddisk.

2 til psu, og 2 til kabinett.

tilsammen 48.000 + uforsette utgifter.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Så der, da er jeg klar på ny bruker.

Hva var greia med bigadv - må man kjøre 10 småpakker FØR man ta bigadv for å få maks poeng?

Du må kjøre 10 WU'er før du starter å få bonus, går raskest hvis man kjører 10 småpakker og ikke 10 Bigadv wu'er.

-OEH

Er dette pr maskin, eller pr bruker?

Lenke til kommentar
Sånn her mener jeg at vi ønsker oss.

post-53451-0-69712500-1325669973_thumb.jpg Jeg antar at dette er et manipulert bilde og at monsterkortet ikke finnes.

Det der hadde vært noe, men vanskelig å ha kjørende inne på grunn av støyen. Vannkjøling finnes jo men det støyer jo det også. Kunne man hente kjølevann via det vanlige ledningsnettet i huset så ville det blitt støyfritt, men da forsvant jo nyttevarmen også ut og ned i avløpet.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...