Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så der, da er jeg klar på ny bruker.

Hva var greia med bigadv - må man kjøre 10 småpakker FØR man ta bigadv for å få maks poeng?

Du må kjøre 10 WU'er før du starter å få bonus, går raskest hvis man kjører 10 småpakker og ikke 10 Bigadv wu'er.

-OEH

Lenke til kommentar

Holder meg til disse kabinettene til SR2.

De ser bra ut i alle rom , har 3 120mm oppe om man bruker luftkjølere og de har gått 2000 ned i pris siden de kom.

Eneste - så langt er at jeg sliter med å få brukt H70 osv på de.

Ene radiator monteres ved I/O-panelet som vanlig, men den andre må da monteres i en av de 3 hullene oppe og da er det kun plass til radiatoren inne og selve vifta må monteres utenfor , oppå kabinettet og det ser ikke bra ut.

Er egentlig mest fornøyd med N-D14 på SR2 , sammen med viftene i døra som blåser kald luft inn og 3 vifter oppe som blåser varm luft ut ( hvor alle vifter har på en motstand som senker rpm med 50%)

Med sorte vidtegriller på har jeg stilrene , støysvake kabinetter som jeg utplaserer der jeg trenger varme.

Endret av War
Lenke til kommentar

er klar over at dem oppdateres hver tredje time, men vil det si at jeg må vente noen timer for å få poengene jeg leverte inn 20min før updaten?

Ja, som eksempel så må leveransen skje før kl 00.00 hos Stanford http://fah-web.stanf...e&teamnum=37651 for å komme med kl. 01.00 hos Extreme overclocking siden sistnevnte henter sine data for stat fra Stanford.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Xigmatek Elysium kabinettet virker som en mulig grei deal. Jeg har i dag Cosmos forgjengeren og her er det mange ting jeg ikke er fornøyd med og sitter nå med et mer eller mindre maltraktert kabinett pga. mange dårlige løsninger i kabinettet. Muligens er CosmosII forbedret på alle områder (så videoen) men jeg ville ikke holdt pusten. Bla. er disse skinnebenene meget upraktiske (spesielt på parkettgulv) og jeg ville heller benyttet hjul.

Lenke til kommentar

Xigmatek Elysium kabinettet virker som en mulig grei deal. Jeg har i dag Cosmos forgjengeren og her er det mange ting jeg ikke er fornøyd med og sitter nå med et mer eller mindre maltraktert kabinett pga. mange dårlige løsninger i kabinettet. Muligens er CosmosII forbedret på alle områder (så videoen) men jeg ville ikke holdt pusten. Bla. er disse skinnebenene meget upraktiske (spesielt på parkettgulv) og jeg ville heller benyttet hjul.

Er meget fornøyd med Elysium. Holder på med mitt nå der jeg har SR-2 med vannkjøling på CPUene, har en 420 x 6,5 cm i toppen med vifter i push/pull og den største EK multiopt. tanken i 5,25 brønnene.

Selv med alt dette i kabinettet har jeg god arbeidsplass og gode kabelføringer bak HK.

Edit:

fyrer opp riggene igjen i dag, ikke sikkert jeg blir ferdig med alle men 2-3 stk regner jeg med.

Endret av minhund
Lenke til kommentar
Holder meg til disse kabinettene til SR2.

De ser bra ut i alle rom , har 3 120mm oppe om man bruker luftkjølere og de har gått 2000 ned i pris siden de kom.

Joda de tar seg jo godt ut, men prisen er jo mildt sagt jævlig høy (unnskyld uttrykket) for å si det forsiktig. Da kjøper jeg heller Xigmatek Elysium hos komplett til halve prisen hvis jeg finner rom for en SR3-rigg. Jeg skal ikke ha det stående i stua, det blir nok i en bod eller ett hjørne av kontoret hvis jeg finner plass.

Her er foldefarmen min slik den ser ut i dag, og pardon rotet:

post-53451-0-24857200-1325620269_thumb.jpg

Fra venstre vises 3 X i7 2600K rigger i Hall, på og ved siden av mitt private skap for kaldt øl, så kommer en i7 980X i boden, deretter bak skjermene på kontoret skimtes såvidt 2 x i7 920, og helt til høyre kontoret med i7 980X på gulvet til venstre, helt til høyre i7 2600K, og inntil denne en i7 950. I det røde kabinettet under bordet står en Amd Phenom X4 9350e som fungerer som server for alt mulig, samt at den huser 4 X GTS450 som det kan foldes på hvis Watt/PPD endres til det bedre. Av de nevnte er det bare de 2 x 980X og 4 x 2600K som for tiden folder. Gode gud, jeg må jo ha vært nærmere gal som har kjøpt inn alt dette. Rundt om i huset står det i tillegg en mediaPC og 4 bærbare på forskjellige rom, alt tilknyttet lokalnettet på en eller annen måte. På det meste nå romjula var det 10 maskiner i folding.

Hvis man ser nøye etter helt til venstre så kan jeg skimtes såvidt øverst i trappa bak 2 andre nisser i huset her.:)

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...