zyrex Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 10 SMP-jobber med passkey for å aktivere bonus-poeng. Så skifte til bigadv etter 10 SMP ja. Lenke til kommentar
OEH Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Så der, da er jeg klar på ny bruker. Hva var greia med bigadv - må man kjøre 10 småpakker FØR man ta bigadv for å få maks poeng? Du må kjøre 10 WU'er før du starter å få bonus, går raskest hvis man kjører 10 småpakker og ikke 10 Bigadv wu'er. -OEH Lenke til kommentar
avo Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 takk da lar jeg den tygge noe småtteri over natta. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Ingen 6904, og 2x 6901 , men fortsatt Husk at de nerfa poengene , før kunne en 04 WU levere nesten 900K alene. Med tanke på stats/historie. Sø økningene på laget er større en den ser ut som. Endret 3. januar 2012 av War 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Har en i3 540 som gjerne skulle bidratt med noe fornuftig. Er det best å kjøre vanlig smp i windows eller ubuntu? Vet at bonusen i ubuntu er større ved bruk av bigadv men hva med smp? Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Ubuntu (eller annen Linux) yter langt bere enn Windows også på vanlig smp. I ppd er det fort snakk om 20-25%. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Setter opp ubuntu på den nå. Går for helt standard versjon ubuntu. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Ubuntu 10.10 med ext3 filsystem er vel det beste på dedikerte maskiner. Iallefall ext3 om du ikke skal kjøre juksecore som er lettest med 10.10 Endret 3. januar 2012 av War Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 En i3 er vel noe svak til bigadv.. har en i3 370M som ligger på ca 2400 ppd i linux med SMP.. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Skal kun bruke den til SMP, versjonen du snakker om er en Mobile versjon til laptop. De er ofte svakere enn desktop versjonene. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jada klar over det. Men den desktopversjonen der er heller ikke kraftig nok til bigadv. Fikk inntrykk av at du ønska åkjøre det. Så en litenmisforståelse bare. Endret 3. januar 2012 av zyrex Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hva er det som skjer med folding updates? Har ikke fått alle poengene mine de siste 3 timene ifølge folding.extremeoverclocking.com Vil jeg få dem senere eller? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.php?s=&t=37651&p=1 oppdaterer kl. 01.00 og deretter hver tredje time. Mydog Komplett selger faktisk et brukbart rimelig stort kabinett som støtter HPTX, og dermed også SR2&3. Tydelig at de har fått med seg at det er mange evt. slike innkjøp på gang. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639235#accessories Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 er klar over at dem oppdateres hver tredje time, men vil det si at jeg må vente noen timer for å få poengene jeg leverte inn 20min før updaten? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Holder meg til disse kabinettene til SR2. De ser bra ut i alle rom , har 3 120mm oppe om man bruker luftkjølere og de har gått 2000 ned i pris siden de kom. Eneste - så langt er at jeg sliter med å få brukt H70 osv på de. Ene radiator monteres ved I/O-panelet som vanlig, men den andre må da monteres i en av de 3 hullene oppe og da er det kun plass til radiatoren inne og selve vifta må monteres utenfor , oppå kabinettet og det ser ikke bra ut. Er egentlig mest fornøyd med N-D14 på SR2 , sammen med viftene i døra som blåser kald luft inn og 3 vifter oppe som blåser varm luft ut ( hvor alle vifter har på en motstand som senker rpm med 50%) Med sorte vidtegriller på har jeg stilrene , støysvake kabinetter som jeg utplaserer der jeg trenger varme. Endret 3. januar 2012 av War Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) er klar over at dem oppdateres hver tredje time, men vil det si at jeg må vente noen timer for å få poengene jeg leverte inn 20min før updaten? Ja, som eksempel så må leveransen skje før kl 00.00 hos Stanford http://fah-web.stanf...e&teamnum=37651 for å komme med kl. 01.00 hos Extreme overclocking siden sistnevnte henter sine data for stat fra Stanford. Endret 3. januar 2012 av -alias- Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Xigmatek Elysium kabinettet virker som en mulig grei deal. Jeg har i dag Cosmos forgjengeren og her er det mange ting jeg ikke er fornøyd med og sitter nå med et mer eller mindre maltraktert kabinett pga. mange dårlige løsninger i kabinettet. Muligens er CosmosII forbedret på alle områder (så videoen) men jeg ville ikke holdt pusten. Bla. er disse skinnebenene meget upraktiske (spesielt på parkettgulv) og jeg ville heller benyttet hjul. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Xigmatek Elysium kabinettet virker som en mulig grei deal. Jeg har i dag Cosmos forgjengeren og her er det mange ting jeg ikke er fornøyd med og sitter nå med et mer eller mindre maltraktert kabinett pga. mange dårlige løsninger i kabinettet. Muligens er CosmosII forbedret på alle områder (så videoen) men jeg ville ikke holdt pusten. Bla. er disse skinnebenene meget upraktiske (spesielt på parkettgulv) og jeg ville heller benyttet hjul. Er meget fornøyd med Elysium. Holder på med mitt nå der jeg har SR-2 med vannkjøling på CPUene, har en 420 x 6,5 cm i toppen med vifter i push/pull og den største EK multiopt. tanken i 5,25 brønnene. Selv med alt dette i kabinettet har jeg god arbeidsplass og gode kabelføringer bak HK. Edit: fyrer opp riggene igjen i dag, ikke sikkert jeg blir ferdig med alle men 2-3 stk regner jeg med. Endret 3. januar 2012 av minhund Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Holder meg til disse kabinettene til SR2. De ser bra ut i alle rom , har 3 120mm oppe om man bruker luftkjølere og de har gått 2000 ned i pris siden de kom. Joda de tar seg jo godt ut, men prisen er jo mildt sagt jævlig høy (unnskyld uttrykket) for å si det forsiktig. Da kjøper jeg heller Xigmatek Elysium hos komplett til halve prisen hvis jeg finner rom for en SR3-rigg. Jeg skal ikke ha det stående i stua, det blir nok i en bod eller ett hjørne av kontoret hvis jeg finner plass. Her er foldefarmen min slik den ser ut i dag, og pardon rotet: Fra venstre vises 3 X i7 2600K rigger i Hall, på og ved siden av mitt private skap for kaldt øl, så kommer en i7 980X i boden, deretter bak skjermene på kontoret skimtes såvidt 2 x i7 920, og helt til høyre kontoret med i7 980X på gulvet til venstre, helt til høyre i7 2600K, og inntil denne en i7 950. I det røde kabinettet under bordet står en Amd Phenom X4 9350e som fungerer som server for alt mulig, samt at den huser 4 X GTS450 som det kan foldes på hvis Watt/PPD endres til det bedre. Av de nevnte er det bare de 2 x 980X og 4 x 2600K som for tiden folder. Gode gud, jeg må jo ha vært nærmere gal som har kjøpt inn alt dette. Rundt om i huset står det i tillegg en mediaPC og 4 bærbare på forskjellige rom, alt tilknyttet lokalnettet på en eller annen måte. På det meste nå romjula var det 10 maskiner i folding. Hvis man ser nøye etter helt til venstre så kan jeg skimtes såvidt øverst i trappa bak 2 andre nisser i huset her. Endret 3. januar 2012 av -alias- Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Takk for bekreftelse Minhund -alias-: Du må få noen lange blikk fra besøkende når du viser frem ditt "Petter Smart" rom hehe. http://www.youtube.com/watch?v=Hccf-8BYaDg Endret 3. januar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå