Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er tilbake fra juleferie nå, og fyrte opp P2 x6 med SMP nå. Jeg har vært bortreist siden 17. så det er ca 160K Poeng som har gått vekk der. Jeg får levert 2 eller 3 SMP WU's før 06:00. (Har en 11020P som er på 90% som startet i dag). Tror jeg skal klokke opp til 4.2 igjen og prøve å få i mål 3x. Jeg vet det ikke er mer enn 3-5K poeng for disse med farten jeg folder, men om vi skulle komme inn akkurat rundt streken kan det kanskje tippe oss over på riktig side :)

Lenke til kommentar

Er 98% sikker på at dette går veien nå. Etter SF stat så gjenstår ca. 800K og AVO har truet med en 6903 som sikkert gir 350K, kanskje mer med så mange cores han folder med. Det samme har vel War og ei57 hvis jeg husker rett og da er vi i mål. Tenker vi når nærmere 101 mill enn 100 mill før 06.00, men sikker kan man jo aldri være. Tror jeg klarer 40K til før mållinjen.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Det er småpirk i forhold til dere andre her :p , men jeg ser ut til å rekke 2stk SMP WU's til før 06:00

Jeg fikk forresten enda en HW julegave fra og til meg selv, en HAF-X på tilbud :)

Jeg vurderer å bytte ut NH-D14 med H100, noen tanker?

Også, en ting til, vil vanlige LGA2011 hovedkort støtte server versjonene? Sitter og ser litt på budsjettet, og lurer på om jeg skal gå for en LGA 2011 med en 8 kjerne xenon dersom det er mulig, óg mulig å overkloke det.

Noen oppdateringer på SR-3?

EDIT: Godt nytt år!

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Godt nytt år folkens :D

Vi mangler nå kun 103,535 i følge SF så dette er i boks kl 04:00 i natt som er nest siste oppdatering på desember.:w00t:

Edit:

Jeg regner med at det kommer støtte for Xeon modellene til LGA2011 på X79 nå CPU'ene kommer i mars, da lanseres nok også SR-X som jeg tror er rett navn.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...