Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke funnet noen versjon av HFM som støtter client v7.

Er noe med at log-systemet i v7 er annerledes bygd opp enn tidligere, så Harlam(?) må skrive om hele hfm for at det skal funke.

Ei heller faHmon funker med v7

Også får jeg ikke den vanlige GPU-clienten til å ta ned core 16 WUs, så ved bruk av den vanlige ligger de på rundt 3K ppd.

Endret av Erik 850
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah :hrm:

Nå er statistikken bare tull på Extremeoverclocking igjen :nei:

I mangel av stats på Extreme, Vi må nå 1 179 593 106 for å klare 100 mill i desember.

Nå er vi på 1 174 605 957.

Med andre ord mangler vi 4 987 149 poeng nå...

Blir close race, men det skal være innen rekkevidde.

Lenke til kommentar

Jepp, 32,5 timer igjen og det blir nok tøft, men det kan gå ennå. Selv har jeg ikke flere store big igjen å levere, kun en på 70K og 3 x standard smp 75K PPD, og en gpu som gir 8K PPD, så samlet leveranse herfra blir dessverre ikke mer enn 180 - 190K innen fristen. Nå har jeg ikke mer å starte uten å begynne å bygge noe for GPU-folding, men det kjenner jeg ikke at jeg orker nå i nyttårshelga. Får gamble på at en del gamle foldere kommer til og hjelper oss i mål.

Lenke til kommentar

:dremel:

Blir aldri lei av å se SR-2 oppsett :dribble:

Jeg har igjen en 6904 som leveres i dag og en 6903 som leveres 01.01.2012 kl 04:50 norsk tid og den siste skal da komme med i statistikken for desember. De to WU'ene gir 890K + 3 maskiner som kjører vanlig -smp så blir det litt over 1,1 mill til fra meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv å sette sammen de to linjene under, linken virker hvis du klikker den, men det blir bare tull ved kopiering.

curl -O http://www.stanford.edu

/group/pandegroup/folding/release/FAH6.34-Linux64.tgz

Tips ;) Bruke [ code ] {kodesnutt} [ /code ]

curl -O http://www.stanford.edu/group/pandegroup/folding/release/FAH6.34-Linux64.tgz

Av en eller annen merkelig grunn så får jeg ikke fah til å virke på alle kjernene i Unbuntu :cry:

Lurer på om det hjelper å reinstalere alt. Må ha kludra det til inledningsvis da jeg skrev alt jeg kom over i terminalen.

edit Sistnevnte fungerte :new_woot:

Finnes det noen software for å avlese temperaturer ect i Unbuntu?

Endret av John Deere
Lenke til kommentar

Kanskje det bare blir 2 SR2.

Den nye vil ikke gi bilde , samt den digitale nummer-brikka viser ingen feilkode, dvs den lyser ikke opp engang.

Vanligvis roterer den tall ved boot.

Sjekk at du ikke har en kortsluttning på baksiden av HK eller noe annet sted og prøv å bytt GPU.

Har hatt det samme problemet på ett av mine men det var desverre dødt og gikk på RMA

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Mine herrer, nå klokken 06.00 med nøyaktig ett døgn igjen å folde ser det ut som vi skal nå målet vi har satt oss. Regnestykket er flg. 1179593106 - 177242360 = 2.350.746 som er de magiske poeng som gjenstår å folde. Takket være mobliseringen vi har hatt gående en stund har mange har levert godt i natt, spesielt War og mydog lastet opp store tall, så det ser nå langt lysere ut enn i går på samme tid. Omlag 2,36 mill på 24 timer er det som gjenstår og det må og skal vi klare.

Edit:

Stat hos http://folding.extre....php?s=&t=37651 viser nå kl. 07.10 97 mill 649 tusen 254 poeng for desember og vi har enda ett døgn igjen. I døgnet som gikk ble det faktisk levert så mye som 4,533,789 som jeg mener er ny døgnrekord hvis vi ser bort fra oppsamlingen etter feil på stat.

Vi må likevel ikke gi oss enda, ting kan skje, siste uka hadde vi den 20 des. en døgnproduksjon på bare 2,156,438 poeng. Får vi en ny slik en igjen så ryker rekorden, så vi må bare kjøre på med alt vi har også det siste døgnet som gjenstår.:thumbup:

Edit2:

Ved oppdateringen hos SF kl. 12.00 gjenstår det nå 1953273 poeng.

Endret av -alias-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tapet bakplata med maskeringstpe, monterte inn alt på nytt, ingen boot^^

Jobbe om 4 timer så da får det bli imorgen.

Det hender en sjelden gang at HK-skruer er med på å kortslutte et hovedkort, prøv å fjern 1 og 1 skrue. Har du stramme kabler kan det være årsaken eller GPU som minhund nevner. En siste ting er strømforlengerkabler til HK som har vært synder hos meg 1 gang med dårlig kontakt i selve konstruksjonen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...