War Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Har en 940 som skal folde snart, men etter 16 jan blir det vel andre boller. Synd det er jul nå, 2700K cpu + SR2 hovedkortet er eneste jeg mangler for begge riggene og begge har befunnet seg i posten en stund. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Vil disse endringene ha noe å si for meg som stort sett bare folder på skjermkort? Såvidt jeg kunne lese var det bare for big adv? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Nei ingen betydning slik jeg har forstått det. Nå har Stanford varslet en mulig innføring av bonus også for GPU-folding, men det vil jo bare være positivt og få flere til å folde med skjermkortene sine. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Stemmer, de sa at de ikke har planer for annen poengendring nå/ januar. Endret 24. desember 2011 av War Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 God jul alle sammen Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 God jul ja! Og et godt nytt folding-år Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 God jul kjære medfoldere Håper at stemningen var god, og maten såvel! Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Nå venter vi bare på at posten skal åpne så PPDen kommer frem. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 God jul alle sammen, det er gledelig å registrere at laget er i ferd med å levere sitt beste bidrag noensinne - med den farten vi har nå, vil 100 mill være innen rekkevidde for desember. Det er en dobling siden oktober, som er lagets tredje beste måned ever. Vi har også 20 foldere som hver produserer over 30k ppd, noe som for bare noen få uker siden var nesten utenkelig. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Blir spennende å se hva Stanford kan få til med GCN og OpenCL. Dvs. så veldig spennende er det vel kanskje ikke iom. at det nok ikke skjer så mye men potensialet er der mer enn før. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 God jul alle sammen, det er gledelig å registrere at laget er i ferd med å levere sitt beste bidrag noensinne - med den farten vi har nå, vil 100 mill være innen rekkevidde for desember. Det er en dobling siden oktober, som er lagets tredje beste måned ever. Vi har også 20 foldere som hver produserer over 30k ppd, noe som for bare noen få uker siden var nesten utenkelig. Passerer 1 mill denne mnd og når jeg får erstatningen for den defekte FX 8150 så kan det bli 20-30K ppd mer i mnd. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Sjekk BCCode, er det 101, så kan du øke Vcore et knepp eller klokke ned et knepp. Det er ikke unormalt at en rigg kan folde feilfritt i dagevis, for så å få blåskjerm. 10090 er en vanlig smp. Sjansen for å få bigadv i Windows er tilnærmet lik null. For tiden er det kun 6901 som er big. Det finnes to WU'er til, 6903 og 6904, men de er Linux-only og gir minst dobbelt ppd ift. vanlig smp. Vær oppmerksom på at PC'en vil trekke noen 10-talls watt ekstra, slik at kjølingen bør være god. Legger ved link som viser aktuelle WU'er. http://fah-web.stanford.edu/psummary.html Hjalp å øke vcore til 1.42v. Har vært stabilt siden. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Ser ut som vi bommer på 100mill denne mnd med kun 1-2 mill om vi ikke øker litt den siste uka, jeg har satt opp en 920 ekstra nå. Flere som har noe ekstra å komme med nå? Vi mangler 25mill på 6 dager. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Vi har nesten 7 dager på å levere 24363721p, husk at Stanford midnatt er kl. 06.00 norsk tid. Det blir omlag 3,5mill pr. døgn. Har startet det jeg har tilgjengelig nå, og vil såvidt jeg kan se klare å levere omkring 3 mill +/- herfra før året er omme. Får bare håpe at strømmen ikke forsvinner, siden det begynner å blir mye vær her nå. Endret 25. desember 2011 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 2700K -cpu har postet seg i 3-4 dager nå så den kommer vel og får med seg 3-4-5 dager. 1-2 leveranser. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Om været ikke spiller oss et puss og produksjonen er omtrent som sist uke, vil vi lande et sted mellom 98 og 99 mill. Vi trenger således et lite løft. Med litt hjelp fra gamle reserver og nye rekrutter denne uka, er 100 mill absolutt tilstede. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Ligger nå på rundt 30K ppd, og dette skal jeg ha på 24/7, er planen hvertfall (Alla monner drar, gjør det ikke? ). Har noen små oppgraderinger på G, men de er i Posten på vei fra vår venn eBay, så er litt usikker på når det kommer. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Skaff meg en switch, en harddisk og to internettkabler, så har jeg to Phenom II x6 jeg kan sette på Teit å mangle sånne tulleting egentlig... når resten av HWen står og støver. Vet ikke om det er nok til å vippe over 100 mill nå, men noe sier meg at 100 mill KAN gå an i januar om ikke disse endringene tar livet av oss totalt. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Husk at 10-13K PPD ( spillskjermkort ) Tilsvarer en normal folder som vil hjelpe til med sin hardware. Pcen brukes og det spilles så ca 10K PPD er et normalt bidrag. Tredobble det , kjøre 24/7 osv er langt over normalen. Top 3 her har vel brukt et 7siffret beløp på hardware så det kan ikke sammenlignes. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Har sett gjennom loggen på cpu nå, men ser ingen steder hvor mange WU'er jeg har gjort på den, noen som vet hvor det står? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå