Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig denne har vært postet før

Update on outage – FAH has been up as of Sunday, stats back on line now

Here's our (I think) last update on this recent outage. This was a major disaster at Stanford affecting the whole campus and I'm grateful for our team coming in on Sunday to get things back up. The workservers have been up since then and work and stats have been saved. The stats updating was put on hold until we can make sure everything looked ok. We've turned it back on. Please note that there is no stats loss while we turn off updates. People should see a big bump in their stats shortly. Thanks for bearing with us through this.

Lenke til kommentar

Har sjekket nå og poengene som er kommet i stat er de jeg har lastet opp etter at Stanford kom opp igjen, dvs. jeg har fått kreditert for en P6901 og en 6903 som jeg leverte etter 22.00 i går. Dermed kan det se stygt ut for at jeg har mistet en mill poeng, men det er jo lov å håpe på at de kanskje finner dem før eller senere.

Lenke til kommentar

Siste fra Standford:

The workservers have been up since then and work and stats have been saved. The stats updating was put on hold until we can make sure everything looked ok. We've turned it back on. Please note that there is no stats loss while we turn off updates. People should see a big bump in their stats shortly.

Shortly er i de kretser et tøyelig begrep.

Lenke til kommentar

Siste fra Standford:

The workservers have been up since then and work and stats have been saved. The stats updating was put on hold until we can make sure everything looked ok. We've turned it back on. Please note that there is no stats loss while we turn off updates. People should see a big bump in their stats shortly.

Shortly er i de kretser et tøyelig begrep.

Ser ut som vi må vente lenge på den store "bumpen" de sier vi skal få, det er kun de sist innleverte WUene vi får poeng for.:ermm:

Lenke til kommentar

Det hadde vært stilig å kjøpt et rackskap U42 med U4kabinett i med 2700K

Vet ikke hva PPD blir på nyåret , men KVM+switch+ UPS er 6U Så da kan man stacke 9 kabinett.

700000PPD idag for 1350W

x PPD fra 2012 for 1350W

Og det hele hadde sett sånn ut ( Bare med U4 for best cpu-kjøler)

Merkostnad 9000 for kabinetter 9000 for skap.

Tenk så greit , ny foldingrigg? ikke noe problem stack i racket.

Rack_Mounting_Server_-_LeaseWeb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...