War Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 External access to the Folding@home stats server is currently not available in order to expedite the stats input process. Om sidene er "nede" til vanlig, er de nok det litt lenger denne gangen. Normalt ville det da tatt 120 min pr dag, så da ser vi på 8 timers jobb. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Ok..da skjer det kanskje noe nå, ser at "Stats update in progress" nå har pågått i 20 minutter, som kan tyde på at noe er i gang. Tror jeg går og henter meg en juleøl. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Mulig denne har vært postet før Update on outage – FAH has been up as of Sunday, stats back on line now Here's our (I think) last update on this recent outage. This was a major disaster at Stanford affecting the whole campus and I'm grateful for our team coming in on Sunday to get things back up. The workservers have been up since then and work and stats have been saved. The stats updating was put on hold until we can make sure everything looked ok. We've turned it back on. Please note that there is no stats loss while we turn off updates. People should see a big bump in their stats shortly. Thanks for bearing with us through this. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Da var første oppdatering hos SF ferdig og det jeg fikk var 75442 poeng som er omtrent noe over en mill for lite. Så de tar det vel steg for steg. Endret 13. desember 2011 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Var vel bare en WU det ? Tar vel i den rekkefølgen de kom inn. Da blir det jul i år også Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ut som det kun er -alias- og Kjetil Lura som har fått poeng nå, får håpe at det kommer mer ved neste oppdatering. Totalt fikk vi 173.070 poeng nå. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Fikk stusselige 6000 poeng. 3 dager folding er nærmere 120000 så de har et stykke igjen ja..... Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) For å feire det hele kjøpte jeg en SR2 fra statene som allerede er sendt i posten. 559$ inkl frakt ( 60$ ) Norsk pris ( levering om 3 mnd ) 1000$ Endret 13. desember 2011 av War 1 Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 AVO har iallefall fått noen poeng, det er nok de sist leverte. Backloggen kommer nok med tiden. http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=userpage&username=AVO&teamnum=37651 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ut som det kun er -alias- og Kjetil Lura som har fått poeng nå, får håpe at det kommer mer ved neste oppdatering. Totalt fikk vi 173.070 poeng nå. Ja, og det var den siste jeg leverte, en P6901 jeg fikk kreditert. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) 12.13.11 / 217,421 / 88 wU Første poeng vi har fått på en stund, blir vel mye av det fremmover Endret 14. desember 2011 av War Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ebay er jo ett alternativ http://www.ebay.com/itm/EVGA-Classified-SR-2-LGA-1366-Intel-5520-SATA-6Gb-s-USB-3-0-HPTX-/170746055573?pt=Motherboards&hash=item27c1420b95 Evga B-stock også, kanskje. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ville tru de brukte bstockkorta når forhandlere har ordre inne de ikke kan levere pga de mangler en del fra underleverandør. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Har sjekket nå og poengene som er kommet i stat er de jeg har lastet opp etter at Stanford kom opp igjen, dvs. jeg har fått kreditert for en P6901 og en 6903 som jeg leverte etter 22.00 i går. Dermed kan det se stygt ut for at jeg har mistet en mill poeng, men det er jo lov å håpe på at de kanskje finner dem før eller senere. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Siste fra Standford: The workservers have been up since then and work and stats have been saved. The stats updating was put on hold until we can make sure everything looked ok. We've turned it back on. Please note that there is no stats loss while we turn off updates. People should see a big bump in their stats shortly. Shortly er i de kretser et tøyelig begrep. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Siste fra Standford: The workservers have been up since then and work and stats have been saved. The stats updating was put on hold until we can make sure everything looked ok. We've turned it back on. Please note that there is no stats loss while we turn off updates. People should see a big bump in their stats shortly. Shortly er i de kretser et tøyelig begrep. Ser ut som vi må vente lenge på den store "bumpen" de sier vi skal få, det er kun de sist innleverte WUene vi får poeng for. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Nå går alt som før, å ta igjen det tapte skulle jo gå automatisk da tallene hopet seg opp på servere mens stats var nede, men det ser jo ikke sånn ut nå. Manuell jobb ja eller eget script. Lenke til kommentar
avo Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 AVO har iallefall fått noen poeng, det er nok de sist leverte. Backloggen kommer nok med tiden. http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=userpage&username=AVO&teamnum=37651 Ja, håper den kommer, savner noen hundre tusen poeng... Mått stoppe det meste av maskiner på kontoret i dag, men satser på å være i drift med en grei liten foldingfarm igjen i morgen. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Normalt kommer poengene i rykk og napp, det er ingen automatisk prosess og har pleid å ta litt tid. Varigheten på nedetiden tilsier at de har tidenes backlog. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Det hadde vært stilig å kjøpt et rackskap U42 med U4kabinett i med 2700K Vet ikke hva PPD blir på nyåret , men KVM+switch+ UPS er 6U Så da kan man stacke 9 kabinett. 700000PPD idag for 1350W x PPD fra 2012 for 1350W Og det hele hadde sett sånn ut ( Bare med U4 for best cpu-kjøler) Merkostnad 9000 for kabinetter 9000 for skap. Tenk så greit , ny foldingrigg? ikke noe problem stack i racket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå