miniPax Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Som den inbitte tilhenger av sigaretter jeg er, er jeg selvfølgelig med! Lenke til kommentar
espenf Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg er med. AMD Athlon XP 2500+. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Da var jeg regga Username er ^ViFtA^. CPU: 2500+@3200+ (2300MHz) Endret 9. juni 2004 av ^ViFtA^ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg er med... Med maskina i siggen Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 i'm in!! 1 stk windows maskin med p4 3,2GHz 1 stk linux maskin med p3 866MHz skal prøve å få opp to maskiner til i morra...to windows maskiner med henholdsvis xp2600+ og athlon 1GHz. bra tiltak!! Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Da hadde jeg også meldt meg på. Kommer til å kjøre døgnet rundt med en xp1700 og en xp-m 2400+@2400mhz på natta. Bra tiltak Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 En god sak må alltid støttes. Og nå får endelig min trauste AMD Athlon XP3000+ noe å jobbe med på natta. Username: Falconer / CPU: XP3000+ Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hmm, jeg får ikke kontoen min til å fungere jeg. Hvor er det egentlig man registrerer username, det er bare å skrive inn et i config'en på klienten? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Yep, installer og få opp Configure vinduet, der du velger tabben "User" og fyller inn ditt username og teamnummer. Dette skal i utgangspunktet poppe opp automatisk mens installasjonen foregår. On the other hand, maskina stod på i hele natt og jeg har bare fått 70 % så langt (13 timer ca), mens andre er på 2 WU allerede. Er det forskjell på arbeidsmengden, og gir dette uttelling på score'n, eller sitter vi alle med like mye arbeid og maskina mi bare generelt suger ? Endret 9. juni 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 da er jeg på med tre pcer til, alle kjører windows, cpu er p-m 1,5, p-m 1,6 og p4 3GHz. burde begynne å tikke inn noen work units på meg snart ass... Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) huff med et sånn program får jeg fått dårlig sammvittig het når jeg lukker det for å spille. Endret 9. juni 2004 av chil Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Heaheahea, PCn har stått på i hele natt og WU progress hos meg er 270/500 asso 54% Litt treigt eller...hahaha Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 huff med et sånn program får jeg fått dårlig sammvittig het når jeg lukker det for å spille. F@H bruker bare CPU som er til overs. Har selv spilt LFS og GTA:VC samtidig med F@H uten noe forskjell i ytelse. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 huff med et sånn program får jeg fått dårlig sammvittig het når jeg lukker det for å spille. F@H bruker bare CPU som er til overs. Har selv spilt LFS og GTA:VC samtidig med F@H uten noe forskjell i ytelse. okai bare ikke tenkt hvis jeg lar vær å spille klarer min PC kanskje å redde noe i teorien (har så lett for å tenke sånn) er det en ting i denne verden jeg VIRKELIG hater så er det sykdom osv. Ville heller blitt skutt, enn å død til kreft i ung alder. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva kan jeg si? Er overveldet over responsen, flott at så mange blir med på prosjektet! Legger til nye deltakere og maskinspesifikasjoner i mine ledige minutter Med så mange aktive medlemmer blir vi en rakett på statistikken Til deg som spurte om Work Units som tar lengre tid enn andre; ja, det er mange ulike størrelser på Work Units; de varierer i verdi fra 0,1 til 249 poeng(!). Dette forklarer at noen tar mye lengre tid enn andre. Kl. 12.25 ligger vi slik an; 41 aktive CPUer (kommer vel opp i ca. 80 når alle på lista har fullført sin første WU). Team Ranking 5022 of 31288 Dette blir suverent! Og forresten; å kjøre Folding@home mens du spiller er intet problem, bare prøv og se. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) On the other hand, maskina stod på i hele natt og jeg har bare fått 70 % så langt (13 timer ca), mens andre er på 2 WU allerede. Er det forskjell på arbeidsmengden, og gir dette uttelling på score'n, eller sitter vi alle med like mye arbeid og maskina mi bare generelt suger ? Ja det er stor forskjell på arbeidsmengde på hver enkel wu. Poengsizen er avhengig av wu sizen. Jeg startet med en 2 i går,min 2500+ startet litt før(10min) min intel pentium-m, disse to jobbet på samme type fil, intel pentiumen er ikke ferdig enda, har 3 % igjenn og 2500+ en er 22% på neste allerede. Så det er ganske cpu avhengig også. Endret 9. juni 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå