Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at en 2600K 4.6 rekker deadlinen på en P6903 med 3,5 timer. (fake 12core)

Da er det ikke mye den skal være nede iløpet av en jobb.

 

Er 4,6 mak stabile eller hva har dere? Virker jo dønn stabil, fristende med 4,7.

Her gjøres en 6903 unna på 3.56 døgn, slik at det er nesten 1.5 døgn igjen til deadline. Jeg kjører på 4.6 GHz, så at du kun rekker fristen med 3.5 time, virker noe rart.

Lenke til kommentar

Er 4,6 mak stabile eller hva har dere? Virker jo dønn stabil, fristende med 4,7.

 

Har som nevnt fire slike, men straks 4.6GHz passeres så blir de ustabile. En av dem kjørte riktignok med 4.7 en stund, men PPD gikk betydelig ned i perioder (jojo hele tiden) så jeg regner med den tiltet på grunn av temperaturen og klokket ned selv. Hadde den gang ikke installert sensors så fikk ikke lest av hva temperaturen var.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

@War

Du kan senke TPF med nesten 5 min på 6903 WU'er med minne på 1866MHz og enda mer om du kjører med 2133MHz på 2600K @4,6GHz.

 

Av en eller annen grunn så ha plutselig den krangletet 2600K maskinen(Cruncher2) fått samme TPF som den andre(Cruncher3) på 6903 WU'er, den har hele tiden hatt 8-10 min høyere TPF.

 

Jeg håper vi ikke mister alt, jeg har levert nesten 1 mill i poeng, 2 stk 6904 og en 6901 siden problemet oppstod og jeg vet det er flere her som har levert like mye eller mer.Teamet leverer jo rundt 3 mill pr. døgn og mister vi det kan det blit hardt å nå 100 mill denne mnd.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Jeg har et lite håp om de har samlet alle poengene i ei stor dåse, som blir pusha ut på neste update. Men jeg har mine tvil.

 

Ang. det med updates en gang om dagen: "Past that I will be pruning out data to keep a maximum of one record per-day per person (i.e. reducing potentially from 8 records a day to 1)."

Har jo nesten blitt avhengig av dette, og jeg trenger 8 updates om dagen for å se at mine poeng kommer inn!

:p

Lenke til kommentar

Jeg har et lite håp om de har samlet alle poengene i ei stor dåse, som blir pusha ut på neste update. Men jeg har mine tvil.

 

Ang. det med updates en gang om dagen: "Past that I will be pruning out data to keep a maximum of one record per-day per person (i.e. reducing potentially from 8 records a day to 1)."

Har jo nesten blitt avhengig av dette, og jeg trenger 8 updates om dagen for å se at mine poeng kommer inn!

:p

 

Alternativet blir jo da Free-DC som kjører oppdatering 3 eller 4 ganger i døgnet, men det er jo langt i fra det samme.:(

Lenke til kommentar

Det er søndag i USA også, så en får vente til imorgen kveld. Klippet under ble postet igår.

 

UPDATE 4:30am Pacific Time: Chilled water came back on line at 11am, but several of our servers are still down. Our sysadmins will work to get them back up, but it may not be until Monday, depending on their availability on Sunday.

Lenke til kommentar
UPDATE 11:30am Pacific time: Our sysadmins have been in the office getting machines back on line. We're almost there, although it looks like there are a few machines which have issues resulting from the outage.

 

Posted at 10:22 PM | Permalink

 

 

Så på forumet dems at vi ikke kommer til å miste poengene om de så må legge det inn for hånd.

Kanskje det stemmer.

 

 

Må kjøpe kvassere minne, på 2600K kan jeg ha hva som helst, på luftkjølte SR2 må jeg ha minne som ikke har stor/høy kjøler.

Endret av War
Lenke til kommentar
UPDATE 11:30am Pacific time: Our sysadmins have been in the office getting machines back on line. We're almost there, although it looks like there are a few machines which have issues resulting from the outage.

 

Posted at 10:22 PM | Permalink

 

 

Så på forumet dems at vi ikke kommer til å miste poengene om de så må legge det inn for hånd.

Kanskje det stemmer.

 

 

Må kjøpe kvassere minne, på 2600K kan jeg ha hva som helst, på luftkjølte SR2 må jeg ha minne som ikke har stor/høy kjøler.

 

Jeg har bestillt meg ett slikt sett 8GB G.Skill DDR3 PC3-17000 2133MHz RipjawsX Series Desktop Memory

de passer vel under de fleste luftkjølere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...